Hej aminoer.
Jeg sidder og leger med idén om min egen webshop. Og jeg er i fuld gang med at lave budgetter osv. for at få den op at køre nu sidder jeg og tænker over om jeg skal vælge dandomain eller vælge en gratis løsning, derfor kommer jeg til mine spørgsmpl. Dandomain. - Hvad ligger prisen for at få et dandomain webshop med et flot design kan godt selv lave grafik. ( det vil sige banner og reklamer osv.
Gratis shop. (eksempel. - joomla/virtumart) Opsætning med design. og Dansk sprog.
Jeg ser frem til nogle fornuftige tilbud. Vi ligger i en prisleje der hedder under de 10 k. Mvh: Christoper Heilmann |
Shopify kunne være en mulighed - min egen shop er baseret på Shopify. Det fungerer på den måde, at du betaler en månedlig leje (i mit tilfælde 60 USD) + 1% af omsætningen. For den pris får du så hosting af shoppen og ny funktionalitet integreret i shoppen.
Designmæssigt kan du vælge mellem en række gratis templates (som er OK-agtige), men du kan også vælge at købe en lidt bedre template fx fra Shopify Themes. Eller selvfølgelig få udviklet din egen fra bunden. Hvis du senere ønsker at skifte designet kan dette gøres uden at skulle rette i opsætning af produkter mm.
I princippet kan du være i gang for meget få penge - det er ihvertfald gratis at prøve det af. Hvis du så ønsker hjælp til opsætningen, så kan vi lave en aftale om det. Så sender du bare en PM.
Venlig hilsen
Ole