Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop design.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg sidder og leger med idén om min egen webshop. Og jeg er i fuld gang med at lave budgetter osv. for at få den op at køre nu sidder jeg og tænker over om jeg skal vælge dandomain eller vælge en gratis løsning, derfor kommer jeg til mine spørgsmpl.

Dandomain. - Hvad ligger prisen for at få et dandomain webshop med et flot design kan godt selv lave grafik. ( det vil sige banner og reklamer osv.

Gratis shop. (eksempel. - joomla/virtumart) Opsætning med design. og Dansk sprog.

Jeg ser frem til nogle fornuftige tilbud. Vi ligger i en prisleje der hedder under de 10 k.

Mvh: Christoper Heilmann 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:54

Shopify kunne være en mulighed - min egen shop er baseret på Shopify. Det fungerer på den måde, at du betaler en månedlig leje (i mit tilfælde 60 USD) + 1% af omsætningen. For den pris får du så hosting af shoppen og ny funktionalitet integreret i shoppen.

Designmæssigt kan du vælge mellem en række gratis templates (som er OK-agtige), men du kan også vælge at købe en lidt bedre template fx fra Shopify Themes. Eller selvfølgelig få udviklet din egen fra bunden. Hvis du senere ønsker at skifte designet kan dette gøres uden at skulle rette i opsætning af produkter mm.

I princippet kan du være i gang for meget få penge - det er ihvertfald gratis at prøve det af. Hvis du så ønsker hjælp til opsætningen, så kan vi lave en aftale om det. Så sender du bare en PM.

Venlig hilsen
Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:51

Hej Christoper.

Jeg kan i hvert fald tilbyde dig et lidt billigere alternativ til Dandomain, men dog samme kvalitet.

Kontakt mig på info@luxdesign.dk for mere information :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 10:34

Mange tak begge to

Jeg har sendt dig en mail mette og til dig ole så er jeg ikke interetseret :)

men mange tak for svarene

Mvh: Christopher

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:46

Hej!

Vi har vores eget shop system som du kan få gratis, hvis du køber design hos os.
Se vores referencer på www.purplecow.dk/cases . Vi arbejder også med DanDomain, men den er dyere i drift end vores.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 10:54

Hej Christoper

En DanDomain vil koste dig ca. 12.000 kr. + moms alene i implementering - altså at du selv laver designet og så sættes desginet op i DanDomains webshop. En komplet løsning - hvor både design og implementering skal laves, så vil det koste dig omkring 25.000 kr. og 35.000 kr.

Jeg kan dog levere en open source løsning til dig får 8.000 kr. + moms. Du skal dog huske, at du har yderligere omkostninger til PBS' indløsningsaftale, samt oprettelse og abonnement til et gateway! Det vil jeg gerne være behjælpelig med, at få ordnet.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 11:12

Faran Mahmood:

En DanDomain vil koste dig ca. 12.000 kr. + moms alene i implementering - altså at du selv laver designet og så sættes desginet op i DanDomains webshop. En komplet løsning - hvor både design og implementering skal laves, så vil det koste dig omkring 25.000 kr. og 35.000 kr.

Vi implementerer for 7.500 kr. og tager 10.000 kr. for design., så det kan faktisk lade sig gøre at få en DanDomain shop til under 20.000 kr.
Men 8.000 kr. for design + implementering lyder da også som et godt tilbud :)

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:47

Der er også tale om open source.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:32

Spændende at se nogle priser, for hvad det koster at sætte en standard shop op. Hos os i EasyFlow kan man få en Design pakke til 5.000,- der inkluderer både design og implementering. Det var egentligt ikke meningen, at vi skulle være billigst, så vi må da se på at reviderer vores prisstategi :-)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 16:46

Er meget glad for alle jeres svar.

I må endelig sende en privat besked med refferancer.

så jeg kan se hvad i duer til

:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)