Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med videresendelse af ordre til leverandør søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger en webshop løsning, hvor kunderne kan afgive deres ordre, hvorefter ordren videresendes til en bestemt leverandør, alt efter hvilket produkt, der er bestilt. (Hedder vist dropshipping, kunden afgiver en ordre, hvorefter leverandøren sender varen direkte til kunden) Fordelen er at man ikke selv har lager.

Jeg har talt med Dandomain. De kan ikke lave dette i deres shopløsning men henviser til at man kan gøre dette via en navision løsning, hvorfor man så skal have en integration til Navision.

Er der nogen der kender til en webshop, hvor det kan lade sig gøre uden integration til Navision ?

På forhånd tak for hjælpen.

Brian Johansen

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:28

Hej Brian.

Snakker vi om at der egentligt bare skal sendes en e-mail til leverandøren (en skræddersyet ordrebekræftelse med alle nødvendige information til leverandøren selvfølgelig), eller er vi ude i noget der er mere advanceret end som så?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 20:52

Hej Mette

Ja Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:55

Okay. Det skulle jeg mene at jeg godt kan lave på mit shop-system.

Er der andet information omkring dit projekt?

info@luxdesign.dk

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 20:59

Jeg har også en lang række andre ønsker til hvad shopløsningen skal kunne.

Jeg sender dig lige en mail med mine kontaktinformationer. Det er nemmere at tage det over telefonen.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:04

Hej vores webshop kan laves med den ekstra funktion.

Du skal dog via admin definer hvem leverandøren til enten produktet eller hele kategorien er.

Kontakt os så vi kan tale om præcis hvordan det skal være. Du kan teste vores shop her www.besthosting.dk/webshop.htm

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)