Vi er igang med at launche www.stempelfabrikken.dk ..
Vi sælger stempler til det danske folk og har forsøgt at lave et system, hvor man automatisk kan uploade logoer til sin stempelkliché. Vi synes systemet er ved at være ved vejs ende, men vil utrolig gerne have lidt konstruktiv feedback på hele sitet generelt.
Er det brugervenligt nok, kan i finde det produkt i måtte ønske, hvordan virker det med logoupload, vil det virke for jer?
Havde ikke lige tid til at kigge på hele siden, så her kommer bare lige et par hurtige kommentarer.
Designet er simpelt og farverne spiller godt sammen. Det virker professionelt. Dog har jeg svært ved at se sammenhængen mellem Jeres logo og sidens tema? Er det en fugl eller hvad er det? Jeg tænker umiddelbart, at Jeres logo burde være noget der ligner et stempel af en art. Mht. funktionalitet, så virker de sider jeg har været inde på upåklageligt. Det er nemt at navigere og finde frem til netop det man skal bruge.
Under "om os" ville det være fint med et lille billede af folkene bag. Eller i hvert fald et eller andet grafisk element. Især fordi resten af siderne er så flotte.
I forlængelse af det jeg skriver ovenfor, har jeg ikke mange fingre at sætte på siden. Knald godt arbejde!
Du har helt ret angående logoet, det er lidt anderledes, men det er faktisk en afstikker fra fabrikkens fulde navn der er, Stempelfabrikken Føniks Aps. Føniks, som fuglen der stiger af asken. Tilbage i tiden er navnet valgt, da 2 virksomheder blev slået sammen til det vi i dag kalder Stempelfabrikken Føniks...
I forhold til billede på Om os, har du ret, der skal et billede på, vi skal lige have lavet det ordentligt med en rigtig fotograf osv..
Kunne du finde ud af vores oversigt, der har været lidt kritik af, at kategorioversigten ikke er gennemskuelig? .. Noget du har lagt mærke til?
Flot og overskuelig hjemme. Det afspejler tryghed - som jeg synes er vigtigst ved salg over nettet.
Dog er det virkelig irreterende, når man skal i "linjerne", at det musen som angiver hvilken linje man skriver. Fx hvis jeg trykke på linje 2 og kommer til at rykke på musen, således at der peges på linje 1 - så er det linje 1 der er aktuel. Man skal klikke sig ind og ikke pege sig ind.
Ja, du har ret.. det kan være irriterende.. Måske vi skulle lave det om, det er faktisk et tilvalg, så det var nemt at fylde tekst ind, men dur jo ikke hvis man kommer til at skifte linie uønsket.. :-)
Den ryger med i rettelisten.
Nogen af jer der har lagt mærke til leveringsprisen, er den gennemskuelig? ... prioriterer i at den er fast?