Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til gode priser – søger case kunder!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Jeg arbejder for tiden på et projekt med etablering af outsourcing af professionelt og flot design, både til tryk og web. Står du derfor og mangler en ny identitet (logo), visitkort, brochure, flyers, design til web (hjemmeside) eller noget helt andet, har du mulighed for at gøre brug af dette meget gode tilbud.

Kvaliteten er rigtig god, og jeg sørger for at du får flere udkast at vælge mellem samt fuld tilfredshed (vi retter til resultatet er perfekt!).

Skriv en mail til mig på nedenstående e-mail (i signaturen) med yderligere informationer om opgaven, så vil jeg vende tilbage med en god pris og eventuelt nogle eksempler på tidligere udførte designs. Kravet for dette tilbud er, at vi må bruge det færdige resultat some case-eksempel på vores kommende hjemmeside (reference). Ønskes dette af en eller anden årsag ikke, finder vi også en løsning på dette.

Ser frem til at høre fra nogle friske Aminoer - denne mulighed er selvfølgelig tidsbegrænset!

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:10

Hej Jesper

Hvordan er priserne? Spørger nok mest af nysgerrighed, men er der meget at spare i forhold til etablerede designere? Smile %'er?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:22

[quote user="MoJoAdWords"]

Hej Jesper

Hvordan er priserne? Spørger nok mest af nysgerrighed, men er der meget at spare i forhold til etablerede designere? Smile %'er?

[/quote]

Som hovedregel er priserne lavere, og kvaliteten er stadig i top. Det er dog umuligt at slynge nogle priser ud i luften her, da det afhænger meget af de individuelle opgave og omfanget af den. 

Lige nu er priserne, som du kan læse, også ekstra lave da konceptet skal testes igennem og da vi mangler nogle cases.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:33

Tak til de interesserede - jeg vil også lige nævne at der også tilbyde opsætning af html/css, altså fra design (psd) til programmering.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)