Hej Aminos! Jeg arbejder for tiden på et projekt med etablering af outsourcing af professionelt og flot design, både til tryk og web. Står du derfor og mangler en ny identitet (logo), visitkort, brochure, flyers, design til web (hjemmeside) eller noget helt andet, har du mulighed for at gøre brug af dette meget gode tilbud. Kvaliteten er rigtig god, og jeg sørger for at du får flere udkast at vælge mellem samt fuld tilfredshed (vi retter til resultatet er perfekt!). Skriv en mail til mig på nedenstående e-mail (i signaturen) med yderligere informationer om opgaven, så vil jeg vende tilbage med en god pris og eventuelt nogle eksempler på tidligere udførte designs. Kravet for dette tilbud er, at vi må bruge det færdige resultat some case-eksempel på vores kommende hjemmeside (reference). Ønskes dette af en eller anden årsag ikke, finder vi også en løsning på dette. Ser frem til at høre fra nogle friske Aminoer - denne mulighed er selvfølgelig tidsbegrænset! |
Hej Jesper
Hvordan er priserne? Spørger nok mest af nysgerrighed, men er der meget at spare i forhold til etablerede designere? %'er?