Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stempelfabrikken.dk - system til upload af logo og tekst

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Vi er igang med at launche www.stempelfabrikken.dk ..

Vi sælger stempler til det danske folk og har forsøgt at lave et system, hvor man automatisk kan uploade logoer til sin stempelkliché. Vi synes systemet er ved at være ved vejs ende, men vil utrolig gerne have lidt konstruktiv feedback på hele sitet generelt. 

Er det brugervenligt nok, kan i finde det produkt i måtte ønske, hvordan virker det med logoupload, vil det virke for jer? 

På forhånd tak

/Mads

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:51

Nogle få ting jeg kan komme med:

1. Smid kreditkort logoerne op i toppen så folk ser det med det samme

2.Kontakt os, betingelser m.m. skal stå UNDER varekategorierne.

3. Lav din søgemaskine fejl-venlig. Hvis man søger på fx stembel, anbefaler den ordet stempel istedet.

4. lav knappen "Tilføj til Kurv" mere i øjenfaldende end de andre. En anden farve fx

5. Når man har tilføjet en vare til kurven, gå automatisk til kurven og tilbyd istedet kunden at "handle videre". Nogle ser ikke indkøbskurven i toppen og i siden.

6. Hvis ikke det kun er virksomheder, der kan handle hos jer. Så gør det mere tydeligt når man indtaster informationerne. Mange vil blive forvirret fordi de ikke har et firmanavn og et cvr nummer

7. Ved e-mail adresse står der "HENT".. Hent hvad? lav knappen større så man ikke er i tvivl.

8. Hvis man trykker videre i kurven og har glemt at udfylde et felt, sletter systemet alle de oplysninger man har indtastet. Her vil folk droppe købet hvis de skal skrive alt forfra igen.

9. Meget få personer kender mærkerne på stemplerne. Fx Alpo. Ændrer varekategorierne til overskrifter som "Stempel med 2 linjer" eller hvad ved jeg. Noget mere generelt. Specifikke brands omkring produkter på et - som jeg vil sige - homogent marked, skaber mere skade end gavn. Folk vil blive forvirret og lukke siden istedet for at vælge et produkt og købe det.

Håber du kan bruge lidt af det her.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 17:13

Hej Yngvi

Jeg må indrømme du har ramt hovedet på sømmet i forhold til vores site... Du rammer næsten alle de punkter vi har på vores liste, for en kommende opdatering.

Du tilføjer også noget, jeg var faktisk slet ikke klar over det med punkt 8.. 

Du skal have rigtig mange tak for hjælpen :-)

/Mads

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 17:22

Hej Mads

Flot side og rigtig god ide.

Det har altid været et problem at finde et godt stempel eller en

god nummerator til en fornuftig pris.

Har lige gemt din side.Idea

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:41

Super god og overskuelig side :-)

'Få et godt tilbud' koster 10,00 + moms.

Den forstår jeg ikke lige..

Tilmeldt 2. Mar 09
Skrevet kl. 17:44

Espresso: Nej.. du har faktisk ret, det er fjollet.. Det er hermed ændret..

Og til revisoren ;-) ... du skal altid være velkommen, så må vi håbe du kan gennemskue vores system, om ikke andet forbedrer vi det hele tiden..

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:20

Super side, man får helt lyst til at købe et, de bliver jo ophøjet til mere end bare kedelige kontorartikler... glæder mig til I udvider sortimentet med old school tapedispensere og hullemaskiner.

Lone

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)