Hej Amino brugere Vi er igang med at launche www.stempelfabrikken.dk .. Vi sælger stempler til det danske folk og har forsøgt at lave et system, hvor man automatisk kan uploade logoer til sin stempelkliché. Vi synes systemet er ved at være ved vejs ende, men vil utrolig gerne have lidt konstruktiv feedback på hele sitet generelt. Er det brugervenligt nok, kan i finde det produkt i måtte ønske, hvordan virker det med logoupload, vil det virke for jer? På forhånd tak /Mads |
Nogle få ting jeg kan komme med:
1. Smid kreditkort logoerne op i toppen så folk ser det med det samme
2.Kontakt os, betingelser m.m. skal stå UNDER varekategorierne.
3. Lav din søgemaskine fejl-venlig. Hvis man søger på fx stembel, anbefaler den ordet stempel istedet.
4. lav knappen "Tilføj til Kurv" mere i øjenfaldende end de andre. En anden farve fx
5. Når man har tilføjet en vare til kurven, gå automatisk til kurven og tilbyd istedet kunden at "handle videre". Nogle ser ikke indkøbskurven i toppen og i siden.
6. Hvis ikke det kun er virksomheder, der kan handle hos jer. Så gør det mere tydeligt når man indtaster informationerne. Mange vil blive forvirret fordi de ikke har et firmanavn og et cvr nummer
7. Ved e-mail adresse står der "HENT".. Hent hvad? lav knappen større så man ikke er i tvivl.
8. Hvis man trykker videre i kurven og har glemt at udfylde et felt, sletter systemet alle de oplysninger man har indtastet. Her vil folk droppe købet hvis de skal skrive alt forfra igen.
9. Meget få personer kender mærkerne på stemplerne. Fx Alpo. Ændrer varekategorierne til overskrifter som "Stempel med 2 linjer" eller hvad ved jeg. Noget mere generelt. Specifikke brands omkring produkter på et - som jeg vil sige - homogent marked, skaber mere skade end gavn. Folk vil blive forvirret og lukke siden istedet for at vælge et produkt og købe det.
Håber du kan bruge lidt af det her.