Hej Amino Jeg er rasende... hvorfor? ja fordi jeg har en kunde, der har nogle pænt store faktura de ikke kan/vil betale. I samme moment har jeg set de har stået på messer mv. med nyheder i samme produktkategori som vores, uden vi har fået buddet på disse varer, samtidig er kunden nu blevet omtalt som ihh og åhh så godt et firme, og med endnu flere nyheder i den danske presse. Jeg brækker mig snart at der ingen etik er mere i erhvervslivet - hvor er moralen henne??? Hvad skal jeg gøre for at få mine 150.000 kr? Faktura er mellem 2 og 4 måneder gamle. Hvordan er proceduren og hvad kan yderste konsekvens være Håber nogle der kan give gode bud på dette. Jeg er lige i støddet til at gå hårdt på dem. Tak. Bendtsen |
Der findes ikassofirmaer, som tager dine fakturaer gratis og derefter opkræver pengene...
Du får det fulde beløb fra inkassofirmaet, da de lægger et gebyr oveni den pris du selv har taget.
Det virker som oftest ret godt, især ved mindre fakturabeløb, men er nok svært når det er beløb i denne størrelsesorden.
Firmaet ligger i Odense, kan sørme ikke lige huske navnet, finder det gerne hvis du er interesseret..
/Mads