Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende læsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:21
Istedet for bare at give et link til en lang engelsk tekst, kunne du måske give et kort referat så folk har en chance for at vurdere om det er noget der fanger deres interesse inden de begiver sig ud i en times læsning :)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 11:43
Dato: 7/4/2006 11:20:41 AM
Forfatter: Martin Tygsen
Istedet for bare at give et link til en lang engelsk tekst, kunne du måske give et kort referat så folk har en chance for at vurdere om det er noget der fanger deres interesse inden de begiver sig ud i en times læsning :)

Hehe, god pointe. Jeg fik selv linket tilsendt uden medfølgende referat og blev fanget i løbet af de første 30 sekunders læsning, men here goes:
Det handler naturligvis om iværksætteri og der sættes ord på mange ting man kan nikke genkendende til. Du får bl.a. en god forklaring på hvorfor programmører hader at blive forstyrret og hvorfor Bill Gates har tjent så satans mange penge. Ellers handler det om små, nystartede virksomheders dynamik og fordele, samt forskellen på at drive en virksomhed for at "tjene penge" og for at "skabe velstand". Derudover er der et indblik i økonomisk historie og generelt efterlader artiklen én med tanken: "Det var sgu godt jeg valgte at starte selv."
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 11:44
I øvrigt, det første afsnit lyder lidt som endnu en "get rich in 2 days"-artikel, men det er noget dybere end som så... Kan varmt anbefales! :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:46
Jeg siger mange tak :) Det må blive noget godnat læsning
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)