Det er simpelt. Når du er logget ind med din profil og er på Hjem siden, kan du i højre menu trykke på linket "Annoncer og sider" under Applikationer. Derfra burde det være lige ud af landevejen
Hvis jeg var dig, ville jeg oprette en uafhængig profil, som ikke er "under" din private profil.
Du kan lave en selvstændig side her: http://www.facebook.com/advertising/?pages
Lige så snart du har oprettet en profil, har du også et link til profilen og du er herefter meget velkommen i gruppen "Facebook" og få al den hjælp du har behov for, til at få alle detaljerne på plads ...
Jo - så langt er jeg også nået -og firmasiden er oprettet etc. - men HVORDAN bliver den synlig på min egen private facebook side?? altså - kan man ikke få siden til at ligge så alle der er forbi min egen side - automatisk får øje på firmasiden - eller har jeg misforstået noget...?
Lige så snart du har oprettet en profil, har du også et link til profilen og du er herefter meget velkommen i gruppen "Facebook" og få al den hjælp du har behov for, til at få alle detaljerne på plads ...
Jamen det sted dit link henviser til, er også der jeg har lavet firmasiden. Den ligger dog under min egen personlige. Er der der en måde til at have en helt isoleret firmaside?
Nej den bliver ikke synlig på din private side, men du kan jo selv ligge adressen ind til dit firma profil lige under dit profilbillede f.eks. og du kan "slå link op" ... og selvfølgelig have den liggende under dine "informationer" ...