Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design skabt med hjerne og hjerte..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og med den rette kombination af ambitioner og ydmyghed der skal til for at skabe visuel kommunikation der virker. Det er Omhu!

Efter 8 års ansættelse (først ved ADtention Reklamebureau og herefter ved Bestseller) valgte jeg at springe ind i det nye år som selvstændig.

Nu har jeg startet mit eget enmands-bureau – Omhu Design, hvor jeg lever af mine 2 kernekompetencer som er;

 

-         Grafisk Design

-         Printdesign til tekstiler

 

Med Omhu design er min mission, at levere grafisk design af højeste kvalitet til større såvel som små virksomheder. Altid med fokus på den enkelte kundes ønsker og behov.

Jeg brænder for grafisk design og prioriterer kreativitet og det visuelle udtryk højt. 

 

Omhu design løser alle opgaver indenfor grafisk design og printdesign. Jeg sparer midler på store flotte lokaler, sekretærer og sælgere, så du kan få optimale grafiske løsninger der ses - også på bundlinien!

Har du behov for professionel reklame uden om store reklamebureauer? Og lyder fordele som fleksibilitet og fornuftige priser interessant for dig? Så lad os få en uforpligtende snak om opgaven.

 

www.omhu-design.dk kan i se mere om mine kompetencer, lidt eksempler fra min portfolio, etc.

 

Skulle nogen af jer være interesseret i et samarbejde, vil det glæde mig meget at høre fra jer.

 

Mange hilsner

Maibritt – Omhu Design

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side virker ikke mere :)

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)