Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dandomain bedst? - ønsker ikke hotel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er dandomain.dk bedst hvis jeg ikke ønsker hotel? ønsker bare domænet til feks at linke videre til anden side.

Kender kun til dandomain.dk. De tager 45,- om året for domænet, og Ca. 80,- for oprettelse. Kunne også godt tænke mig at vide om der er yderligere omkostninger ved dette? Tak.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 00:46
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hejsa,

Hvis det drejer sig om et .dk domænenavn, så betaler du uanset hvad 45 kr. om året for domænet. Det betaler du nemlig direkte til DK-Hostmaster som administrerer de danske domænenavne.

Det eneste Dandomain opkræver er registreringsafgiften som jeg kan se koster 78,75, hertil kommer yderligere 8 kr. om måneden hvis du ønsker at bruge deres viderestilling-service.

Hvis du vil undgå disse 8 kr. kan du efter registrering flytte domænet til f.eks Gratisdns.dk hvor du kan viderestille domænet uden beregning. Det kræver dog lidt teknisk viden..

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:53

Mange tak, lige den information jeg skulle bruge :)

Har nu bestilt domænet hos dandomain.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 00:54

KØb dit domæne hos webhosting.dk  -  De er billigst i Danmark med hensyn til domæner og så kan du pege domænet hvorhen du vil. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:26

Hvis du kender dem, eller selv er en del af dem, så vil jeg råde jer til noget ussabilty! Det er jo stortset umuligt at finde ud af hvad man skal vælge og ikke vælge. Sad i 5 min bare for at finde ud af hvad et domæne koster... Bare et råd Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)