Hej, er dandomain.dk bedst hvis jeg ikke ønsker hotel? ønsker bare domænet til feks at linke videre til anden side.
Kender kun til dandomain.dk. De tager 45,- om året for domænet, og Ca. 80,- for oprettelse. Kunne også godt tænke mig at vide om der er yderligere omkostninger ved dette? Tak.
Hvis det drejer sig om et .dk domænenavn, så betaler du uanset hvad 45 kr. om året for domænet. Det betaler du nemlig direkte til DK-Hostmaster som administrerer de danske domænenavne.
Det eneste Dandomain opkræver er registreringsafgiften som jeg kan se koster 78,75, hertil kommer yderligere 8 kr. om måneden hvis du ønsker at bruge deres viderestilling-service.
Hvis du vil undgå disse 8 kr. kan du efter registrering flytte domænet til f.eks Gratisdns.dk hvor du kan viderestille domænet uden beregning. Det kræver dog lidt teknisk viden..
Hvis du kender dem, eller selv er en del af dem, så vil jeg råde jer til noget ussabilty! Det er jo stortset umuligt at finde ud af hvad man skal vælge og ikke vælge. Sad i 5 min bare for at finde ud af hvad et domæne koster... Bare et råd