Hej alle her på amino Det jeg søger er en programmør der er skrap til Mysql, Php og specielt javascript og må gerne kende noget til seo. Jeg selv kan programmere det meste i php det er mere javascript delen jeg er mindre god til. Siden du skal programmere skal som hovedpart virke som et forum. Jeg vil ikke have et phpbb forum så kan jeg også selv lave det, det skal være et forum der bliver bygget direkte ind i siden sammen med andre funktioner. Vi ser helst at i stedet for betaling for du med ejerskab i virksomheden, vi er ret sikre på ideen bliver en succes da den side vi vil lave allerede findes og har ca 10 tusind unikke besøgende om dagen, men siden er lavet utrolig uproffesionelt, rodet design, mange fejl også bliver den også drevet dårligt. Kort sagt udnytter siden bare sit monopol. Selve siden vil ikke være voldsomt kompliceret at programmere men der skal lægges en god sjat timer i projektet. Den nuværende side sælger annoncer for ca 700.000 kr om året, med en bedre side tror vi på at vi ihvertfald vil kunne komme op på at omsætte for 1 million om året. Fungere samarbejdet godt har vi også ideer til andre sider, som senere ville kunne blive tilføjer til en portefølje. Glæder mig til at høre fra dig. Hvis du vil kontakte mig så skriv til kontakt@memedia.dk (memedia.dk har intet med den side at gøre vi ønsker at lave). |
Hov hvis i undrer jer over hvorfor jeg går fra jeg til vi, så er det fordi jeg ikke har vænnet mig til at jeg ikke længere er den eneste ejer mit/vores firma.