Hej Thomas har lige tjekket sitet igen. det ser super ud og en god start på en hjemmeside, du med tiden kan udvikle. det virker for mig bedre det menu punkt du har lavet nu. Billeder synes jeg du skal have hele vejen igennem, som du har nu. du kan selvfølgelig godt lave et galleri når du har nogle billeder fra opsendinger osv. var det en ide at folk kan maile/ selv lægge billeder ud når de har handlet hos dig? Altså i takt med at du udvider. En lidt anden måde at få referencer på, vi reagerer bedst på billeder når vi tjekker sites og annoncer og herefter teksten, så den kan du også have i baghovedet. Hvis du er en fyr med et glimt i øjet og har et godt billede af dig selv, der virker trygheds skabende ville jeg lægge det ud, så bliver det personligt når man handler. Men det er jo bare min mening:o) Tænker også i det lange løb hvor du skal have direkte net handel Mange hilsner christine, harmoniet.dk
|
Hej christine..
Jeg syntes også det funger bedre nu .. det var en god idé med folk kan maile deres billeder , det kunne man evt skrive på deres faktura , eller også bare skrive det under sidens galleri når det engang kommer ,- det kunne være en sjov idé så bliver det også mere personligt for folk som har haft noget med det at gøre..
Jeg skal have taget nogle billeder - det har dele tiden været planen de billeder som er der inde selvom det er det jeg laver så de "lånt" af han jeg arbejder sammen med .. men jeg skal have mine egne ,
Kan også se du har billeder af dig selv på din side.. Jeg ved bare ikke hvordan de skal tages, nu skal det ikke være helt normalt, noget som folk ikke glemmer ,- måske hvor jeg er i sort hvid og alle ballonerne er i farver , eller sådan noget , Hmm... den skal gennem tænkes,
Jeg forventer ikke noget salg i net handlen når jeg vælger det uden dankort , tror ikke på folk gider skrive den mail , men nu må vi se, hvis det virkelig går der ud af får jeg lavet en side med dankort , men vil først se om der overhovede er noget salg i det ..
Hilsen
Thomas Lund/ ballonnord.dk