Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsor af webhotel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har et giga problem med mit webhotel pt. jeg køre et fra one.com men er desværre rendt ind i problemer.

Jeg køre et nogenlunde stort og populært sports forum - jeg har de sidste 2-3 dage fået enorme problemer med databasen.

Jeg har så hørt via support og eksperter der ved omkring vBulletin softwaren jeg køre det på - at, problemer ligger hos min webhost.. jeg har gjort dem opmærksom på dette - men de siger det ikke kan passe. Det er dobbelt tjekket desværre og tror ikke jeg vil få noget ud af at, køre mere support på dette problem.

Alt i alt ligger min fejl på dette (har tilføjet fejlen i bunden)

Men pt. er jeg røget i svinget i alt dette "finanskrise" og er arbejdsløs og har ikke lige råd til at, smide penge på nyt webhotel.

Så jeg er på tiggerkurs og søger en sponsor der har webhotel - og som er sikker på at, mit database problem ikke bliver noget problem det nye sted.

jeg vil smide "sponsoreret af ..........  " i bunden forummet

Håber selvfølgelig på at, kunne finde en anden løsning - men pt. er det lidt sort

Jeg vil gerne helst have svar i privat besked boksen

mvh

Database error in vBulletin :

mysql_pconnect() [<a href='function.mysql-pconnect'>function.mysql-pconnect</a>]: User fodboldforum_dk already has more than 'max_user_connections' active connections
/customers/fodboldforum.dk/fodboldforum.dk/httpd.www/includes/class_core.php on line 311

Supply Chain blæksprutte

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:13

Hvorfor ikke lave en indsamling blandt medlemmerne?

Du burde du nok overveje at investere i en VPS - Virtual Private Server, som er en mellemvej mod en dedikeret server.

Vores priser starter fra 250kr pr mdr. + oprettelse

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 23:22

Hej Kejseren

Fejlen opstår da One.com har valgt at begrænse antallet af samtidige forbindelser / max requests til databasen. Måske du har bedre held med at vælge et hotel uden den slags restriktioner (de findes vist stadig). Surftown comes to mind i den prisklasse.

Hvis du har brug for gratis webhosting kan du evt. kigge på netplads.dk (<- kun næsten gratis) eller gratishotel.dk

Det var muligvis også værd at undersøge mulighederne for at optimere på dit forum, det kan være der laves unødige databasekald.

På den lange bane, kunne det måske være interessant for dig at finde sponsorer. Når du skriver der er tale om et sports-forum, er der sikkert nogle lokale sportsforretninger eller lign. som har interesse i at købe annonceplads på dit forum. Det bør ikke handle om mange hundrede kroner årligt for et webhotel uden begrænsninger på MySQL-kald.

-Alternativt kunne det være gavnligt at indgå i en dialog med One.com om at hæve dit loft på databasekaldene. Det er dog ikke sikkert det er frugtbart -Men et forsøg værd. Dog risikerer du selvfølgelig at ramme samme problem senere, hvis dit forum forsætter med at tiltrække brugere.

En VPS-løsning sikrer dig mod ovenstående begrænsninger, men det bliver nok svært at finde noget gratis.

God Vind med projektet og god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:40

activevps:

Du burde du nok overveje at investere i en VPS - Virtual Private Server, som er en mellemvej mod en dedikeret server.

Vores priser starter fra 250kr pr mdr. + oprettelse

Vores priser starter fra 150 kr pr mdr. og der er ikke noget der hedder oprettelse.Og der er enda inkluderet drift i prisen.

Men jeg vil også anbefale dig en virtuel server, da du så kan konfigurere hele opsætningen efter eget behov - og derved også kan sætte max antal brugere på SQL-delen op.

Med det antal brugere du viser os på de screenshots i andre indlæg, burde du kunne få lidt penge for reklame, som du kan bruge på en fornuftig server.

Mvh,

Martin

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:59

Tak for svaret.

Jeg har netop kontaktet Surftown ang. mit dilemma og må se om de kan matche de antal requests jeg har brug for. Du ved måske de IKKE har disse restriktioner?

powerhosting:

Hej Kejseren

Fejlen opstår da One.com har valgt at begrænse antallet af samtidige forbindelser / max requests til databasen. Måske du har bedre held med at vælge et hotel uden den slags restriktioner (de findes vist stadig). Surftown comes to mind i den prisklasse.

Hvis du har brug for gratis webhosting kan du evt. kigge på netplads.dk (<- kun næsten gratis) eller gratishotel.dk

Det var muligvis også værd at undersøge mulighederne for at optimere på dit forum, det kan være der laves unødige databasekald.

På den lange bane, kunne det måske være interessant for dig at finde sponsorer. Når du skriver der er tale om et sports-forum, er der sikkert nogle lokale sportsforretninger eller lign. som har interesse i at købe annonceplads på dit forum. Det bør ikke handle om mange hundrede kroner årligt for et webhotel uden begrænsninger på MySQL-kald.

-Alternativt kunne det være gavnligt at indgå i en dialog med One.com om at hæve dit loft på databasekaldene. Det er dog ikke sikkert det er frugtbart -Men et forsøg værd. Dog risikerer du selvfølgelig at ramme samme problem senere, hvis dit forum forsætter med at tiltrække brugere.

En VPS-løsning sikrer dig mod ovenstående begrænsninger, men det bliver nok svært at finde noget gratis.

Supply Chain blæksprutte

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 00:04

kejseren:

Tak for svaret.

Jeg har netop kontaktet Surftown ang. mit dilemma og må se om de kan matche de antal requests jeg har brug for. Du ved måske de IKKE har disse restriktioner?

powerhosting:

Hej Kejseren

Hej igen.

Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg har ikke hørt om begrænsningen hos Surftown. Jeg mener surftown også er ret aktive her på debatten, så det kan da være de kan kaste lys over sagen. Ellers må vi håbe du får svar fra én som ved det.

Under alle omstændigheder var det måske værd at overveje en virtuel server, det giver lidt mere plads til at vokse på

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 00:09

Kejser skriv lige til mig på msn i morgen :). Hilsen Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 00:57

nå Surftown er ikke en løsning har jeg fundet ud af..

Jeg så min total trafik fra januar som et udgangspunkt og den lå på ca. 50 GB  og Surftown giver kun 50GB og pt. har jeg en ikke så høj trafik af besøg som jeg plejer og har haft før.. plus jeg vil få igen

Må vel finde et sted og punge et par hunde ud pr måned for at få en ordentlig plads

Nogle der kender et sted med "true" fri trafik og det med sql conections virker?

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 01:15

Fri trafik findes ikke.

Måske kunne vi finde ud af noget med et standard webhotel med ekstra trafik. Jeg kan lave en specialtilpasset konfiguration til dig på webhotellet, sådan at vi kan sætte "max sql user" begrænsningen lidt op.

Kontakt mig hvis det er..

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 01:25

Har svært ved at tro at det forum skulle trække 50gb pr. måned. Har du nogen filer til download?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)