Hej folkens, Jeg har et giga problem med mit webhotel pt. jeg køre et fra one.com men er desværre rendt ind i problemer. Jeg køre et nogenlunde stort og populært sports forum - jeg har de sidste 2-3 dage fået enorme problemer med databasen. Jeg har så hørt via support og eksperter der ved omkring vBulletin softwaren jeg køre det på - at, problemer ligger hos min webhost.. jeg har gjort dem opmærksom på dette - men de siger det ikke kan passe. Det er dobbelt tjekket desværre og tror ikke jeg vil få noget ud af at, køre mere support på dette problem. Alt i alt ligger min fejl på dette (har tilføjet fejlen i bunden) Men pt. er jeg røget i svinget i alt dette "finanskrise" og er arbejdsløs og har ikke lige råd til at, smide penge på nyt webhotel. Så jeg er på tiggerkurs og søger en sponsor der har webhotel - og som er sikker på at, mit database problem ikke bliver noget problem det nye sted. jeg vil smide "sponsoreret af .......... " i bunden forummet Håber selvfølgelig på at, kunne finde en anden løsning - men pt. er det lidt sort Jeg vil gerne helst have svar i privat besked boksen mvh
Database error in vBulletin : |
Hvorfor ikke lave en indsamling blandt medlemmerne?
Du burde du nok overveje at investere i en VPS - Virtual Private Server, som er en mellemvej mod en dedikeret server.
Vores priser starter fra 250kr pr mdr. + oprettelse