Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omformning af flash-site til CMS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Fra  Christina Lykke Fotografi Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer ...

Jeg har været igang med at designe et par hjemmesider til mig selv. Hvor jeg bare har bygget dem op i Flash. Jeg er fotograf og har ikke så meget forstand på hjemmeside-programmering osv.

Sagen er at jeg har fået af vide, at de skal laves om/kodes om, sådan at de kan læses af eks. Google. Derfor kunne godt tænke mig at få bygget siderne op i et CMS som for eksembel Umbraco ?!

I kan se designet af siderne her:

1. www.christinalykke.dk
  2. www.christinalykke.dk/boernefotografering.html 
  3. www.christinalykke.dk/bryllupsfotograf.html

Designet er mere eller mindre ens ... og meget enkelt.

Jeg kunne godt tænke mig at de her sider ca. kommer til at se ud som jeg har lavet dem.

Og det skal selvfølgelig laves sådan, at jeg selv kan gå ind og ændre billeder og tekst.

Er det muligt?

Og kender I nogen der kan lave sådan noget ?

Med venlig hilsen

Christina Lykke

www.christinalykke.dk - fotograf i Århus

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:39

Hej Christina,

Jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig med den konkrete opgave, men jeg var lige forbi din hjemmeside, og hold k*** hvor er du dygtig Yes

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:14

Hej Christina

Jeg kan sætte siden op i et brugervenligt CMS i dit eksisterende design. Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk så kan vi tage en uforpligtende snak om dine muligheder.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:17

Hej Christina

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, med lidt mere info, så vender jeg tilbage med en pris, på hvad vil koste, hvis vi skal sætte det op i umbraco.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:42

Hej Christina

Du er velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk, vi har nogle dygtige Umbraco folk i vores netværk.

Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:44

Hej Christina

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven. Du skal være velkommen at kontakte mig - evt. via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)