Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UK2.net ignorerer min opsigelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har problemer med hostingudbyderen www.uk2.net idet de har ignoreret mig i 3 dage nu i mit forsøg på at blive opsagt. Jeg skrev til dem for 3 dage siden, at jeg ikke ønskede at fortsætte hos dem da de sendte mig en invoice. De har overhovedet ikke reageret på den henvendelse, jeg kontaktede dem af andre veje end den man opsiger dem og blev blot henvendt til min tidligere henvendelse som de åbenbart nægter at tage sig af. Jeg har mailet med banken, som siger at, hvis jeg har bevis på min opsigelse kan de trække pengene tilbage, men det er noget de helst vil have jeg ordner med firmaet.

Onsdag kl. 02.12 modtager jeg en mail om at UK2.net vil forlænge min periode
Onsdag kl. 11.32 ser jeg mailen og skriver straks til dem, at jeg ikke ønsker at fortsætte og at de skal slette mig som kunde og venligst også alle de kortoplysninger de beholder på mig, da jeg ikke selv kan fjerne dem (!?)
Onsdag kl. 13.30 Skriver jeg et svar til min første henvendelse, at jeg gerne ser lidt respons fra deres side.
Torsdag kl. 12.19 kontakter jeg deres live support, som er offline på det tidspunkt, og beder dem om at tage sig af min sag
Torsdag kl. 12.47 får jeg svar fra live supporten om at jeg bare skal vente på at den anden support afdeling melder tilbage
Fredag kl. 09.50 skriver min bank at de ikke kan gøre noget, men at jeg kan prøve at snakke med dem efterfølgende

UK2.Net har i dag trukket pengene som angiveligt er sat til overførsel i onsdags, men jeg har heller ikke kunnet komme i kontakt med dem, og jeg mener at jeg har reageret ligeså snart jeg blev sendt den invoice, desuden har jeg ingen muligheder for at fjerne alle mine oplysninger om mit kort fra deres database, hvilket virker ret kritisabelt for mig at se - troede slet ikke man måtte opbevare den slags?

Her er hvad der står i min netbank:

Betalingstype: Visa dankort
Status: Udført
Konto: Danske Fri - ***********
Tekst: VDK GBP 24,99
Beløb: -211,65
Dato: 27.02.2009
Rentedato: 26.02.2009
Meddelelse: VISA-transaktion
GBP 24,99
WWW.UK2.NET
0845 2768020
STORBRITANNIEN
Handelsdato: 24/02/2009
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:52

Har du sikret dig, at der ikke er en bestemt opsigelsesperiode?

Sommetider er det jo brygget sådan sammen, at du skal opsige XX antal uger/måneder før udløb.

Ellers må Ditlev komme ind i debatten :o) Har ikke nærmere kendskab til UK2.net

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:52

Hvad står der omkring opsigelse i dit aftalegrundlag?

Normalt er det sådan at en aftale skal opsiges  en vis periode INDEN næste fakturering, og ikke først opsiges efter der er udsendt en ny regning.

Det samme gør sig sådan set gældende i de fleste hostingvirksomheder, fristen for opsigelse varierer naturligvis alt efter hvilken udbyder det drejer sig om.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:54
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Offtopic: Liiige på sekundet... Utroligt ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59

Jeg er klar over at mine muligheder nok er små her, men så gerne at de stoppede med at ignorere mig og blot fjerner mig fra deres system helt som jeg har bedt om, som det ser ud nu kører de jo bare videre med mig og kan lade mig betale i al fremtid? - De andre gange jeg har henvendt mig til supporten har de svaret indenfor samme dag, men det her trækket ud over mange dage.

Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 14:20

send mig lige en mail: ditlev@uk2.net - incl. dit domain, samt ticket ID's på de kontaktpunkter du nævner herover. Så tager jeg mig af det.

:)

www.onapp.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Tak!

Jeg vil lige for en god ordens skyld komme med jeres tilbagemelding her - så I ikke bliver sat i dårligt, fik trods alt en god service til sidst:

Dear Emil,

I am having your subscription canceled and having a full refund given to you for the £24.99 on the 24th. Please allow 3-5 working days to clear into your account.

Kind Regards

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:44

Du er velkommen til at flytte ind hos Surftown - her kan du blot undlade at betale hvis du ikke vil fortsætte ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)