Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikrofon

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:45

Blue laver lækre mikrofoner i den lidt dyrere ende. Jeg dog aldrig selv købe blue. Jeg syntes ikke helt om karakteristikken (af hvad jeg har hørt) og deres pris/kvalitet og hænger for mig ikke helt fornuftigt nok sammen.

Modellen du reffererer til har jeg ikke set før. Umiddelbart er den fin, og det  ville ikke ligne apple at videresælge noget bras. Anyway, ville jeg nok stadig gå efter to førnævnte. Mest fordi jeg har hørt gode ting om disse. Personligt syntes jeg også at blue'en ser lidt plastik crappy ud, men det er jo en smagssag. Det gør supreme'en bortset fra det også :D Men den er i mine øjne mere afdæmpet. Anyway, det er ikke en designkonkurence. ;-)

Valget er dit.. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:01

Jeg har siddet og kikket lidt på denn www.aage.dk og må sige at det er jo kompetente folk der er der !

Så ring og tal med deres expert inden for mikrofoner og lydudstyr, så fortæller han dig hvad der er det rigtige også til dit budget !

For som andrer har nævnt skal man ikke købe en Rolls Royce hvis man kun har 85 Oktan benzin !! for så bliver det samlede resultat ikke godt !

Der skal måske et bedrer lydkort i computeren også !

Men pas nu på, for der er nogle som kan oversælge alt også ! Tag bare alle de års snak om højtaler kabler, folk blev lokket til at købe kabler for flere tusinde kroner per m. uden at det hjalp noget, det var først da en Amerikaner tilbød 1000.000 USD til den der kunne høre forskel på nogle billige og de rigtigt dyre ! (man skulle dog betale et lille gebyr for at prøve) men det lagde sgu lidt press på disse fantastiske sælgere !

Men hos www.aage.dk ser det meget professionelt ud, og der er lokal garanti og hjælp !

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:16

Aage er helt klart danmarks nr. 1 inden for lydudstyr etc.

Supporten er rigtig god, men de kan også godt være nogle hundrede kroner dyrere.

Eventuelt tag ind i din lokale Aage (eller send dem en mail) og spørg hvilken de vil foretrække.

Derefter kan du gå ind på eskildsen eller thomann.de (de er 100% troværdige og har tit utroligt billige priser).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:03

Det kan jeg så bestemt ikke give dig helt ret i. Aage sælger Shure m.v. men har herudover ikke mange egentlige kvalitetsvarer når vi snakker "rigtigt pa". Jeg har selv lige ventet 7 uger på en vare fra Aage hvor man oplyste en leveringstid på 2-3 uger, uden iøvrigt at komme med yderligere information om forsinkelse o.l. Det kalder jeg ikke god service.

Jeg ville gå efter noget Shure, Mipro, eller Sennheiser. Og nej - Hele mit liv er nemlig ikke fokuseret om skat Big Smile  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:27

Jeg har så kun erfaringer med deres fysiske butik her i Odense.

Aage har da utroligt mange kvalitetsvarer - kan dog ikke udtale mig mht. mikrofoner, da det ikke er min stærkeste side. Men med over 8 års erfaring med at spille og producere af musik vil jeg da mene at der er mange kvalitetsvarer :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:46

Det jeg reagerer på er bemærkningen om at de skulle være nr. 1 indenfor lydudstyr. Taler vi om musikerudstyr er der måske noget om snakken men på PA fronten savner jeg da mærker som D&B, Turbosound,  Lab-Gruppen m.v. og nogle ting kan også købes billigere andre steder i DK.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:40
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 02:13

fedt! så har jeg en ide om kvaliteten :) det burde være rigeligt til mig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:38

Martin Thorborg:

Steffen Pedersen:

Ja den ligner umiddelbart også en god startløsning for mig. Jeg stødte lige helt tilfældigt på denne microfon http://store.apple.com/dk/product/TF238LL/A?fnode=MTY1NDA0MA&mco=MjE2NDcxNg på apples hjemmeside. Efter at have googlet den er jeg egentlig positivt stemt over for den. Nogen der har hørt noget om den eller evt producenten?

Det er den jeg bruger og jeg er glad for den.

Dbh Martin

Martin hvilket program bruger du til din mac når du laver din brevkasse? Mikrofonen skal vel forbindes til et program af en art?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)