Skriver da jeg leder efter et godt og billigt cms system, helst ikke et med abonnementsordning. Designet må i gerne implementerer for mig, jeg leverer det i en photoshop fil.
KRAV: - Jeg skal kunne implementerer mit eget design. (i opsætter det første gang) - Selv kunne rette i det nemt og enkelt. - Billigt
Det er ikke meget info du kommer med, omkring hvilke krav du har som CMS'et skal opfylde. Men skal jeg tage udgangspunkt i, at det blot er et simpelt design til en simpel hjemmeside, så kan du få et meget brugervenligt CMS i Wordpress - uden at bruge blog-funktionerne, blot "CMS-delen"
Er det et mere avanceret design du har, eller større krav til funktionaliteter, skal du måske ud i at kigge på Joomla...
Begge systemer er open source og dermed gratis i første omgang. Dog betaler du for opsætningen af dit design, evt. undervisning og senere måske for sikkerhedsopdateringer, hvis ikke du skal kan/vil påtage dig denne del.
Du er velkommen til at sende mig et udkast på dit design, så kommer jeg gerne med en mere præcis vurdering af det rette CMS og et prisforslag for opsætningen af design deri.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vi benytter SmartWeb CMS som har en fantastisk Design Manager hvor du nemt kan lave ændringer til det implementerede design. Systemet sælges også som webshop hos blandt andet Wannafind.
Jeg kender ikke deres nuværende priser ifht. design implementering, men du kan evt. trække en gratis demo og så give dem et kald hvis du stadig synes det er interessant. :)
Hey, Vi tilbyder netop integration af photoshop-filer til CMS-systemer. Vi har forskellige systemer - Det er meget et spørgsmål om dit design og hvilke funktionaliteter, som du ønsker af systemet.
Hvis du mailer mig på jacob@html24.dk , så finder vi en god løsning til dig.
Jeg kender ikke deres nuværende priser ifht. design implementering, men du kan evt. trække en gratis demo og så give dem et kald hvis du stadig synes det er interessant. :)