Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor findes tøj til tweens?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad i går og surfede lidt på nettet efter tøj til min datter på 12 (mere specifikt en forårsjakke) - og jeg blev dybt forundret!

Der findes en milliard-million webshops med tøj til babyer, børn 0-6 år og børn 6-12 år..

Men hvor er alle dem med tøj til børn på 12 år? Og vel at mærke tøj som en næsten-teenager kan lide.. altså ikke en lyserød flæsebluse som fås i str. 6-12 år.

Måske jeg er dårlig til at søge på de rigtige ord, men det jeg fandt var enten FOR teenage-nedringet-agtigt eller også var det for tuttenuttet.. der var nogle enkelte større kæder som havde fint sortiment, men der må da findes nogle mindre kendte shops som har noget i den stil?!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13

Hej Nina

Denne shop har tøj i str. 12 år: http://www.daisytown.dk/

Og her er også lidt: http://styledelux.com/

Det er i øvrigt svært at sælge til aldersgruppen over 10 år. Vi forsøger med enkelte mærker (rOhde, Vingino, Small Wings). Jeg har selv en datter på 11 - men selv om jeg har adgang til leverandørerne - så er det ikke mange som går over 10 år. Måske mange i 12 års alderen også hellere vil ind til byen og selv kigge :·)

Mange hilsener Helle

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:15

De to kender jeg godt - men der var ikke lige noget af det jeg ledte efter..

Min datter er nok lidt præget hjemmefra - hun vil gerne kigge selv i byen - men også gerne på nettet - så sidder hun og kopier billederne over i et worddokument så hun kan sammenligne..

Men jeg tænker bare - sådan noget som fx diesel og miss sixty i den størrelse, synes jeg slet ikke jeg kan finde på nettet..

Og der må da være et marked for det - måske en shop hvor man kunne få både disse mærker, de top 20 mest hørte cdér i den aldersgruppe, sims til playstation, lidt smykker, lipgloss, fan-tshirt, plakater og hvad man nu ellers interesserer sig for i den alder.. er der slet ikke nogen shops som kombinerer produkter til mini-teenagere? Altså på en måde så ungerne selv synes det var sjovt at kigge i den - fx ved at kombinere med lidt modetips, sladder om de kendte osv.

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:43

Det store problem er tit, at  unge gerne vil ud at shoppe med venner/veninder:)

kan desværre ikke hjælpe med pigetøj, ud over daisytown, som bl.a. får nyt hjem fra airforce et vildt lækker mærke.

Det tager sin tid at slå igennem med tøj til børn over 10 år, men det er muligt...jeg syntes det er langt sværre at sælge babytøj, end til fra str 10 og op.

Har desværre kun drengetøj, så det hjælper ikke lige her.

www.raskedrenge.dk

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:01

Kære Nina,

præcis det samme tænkte jeg, og derfor åbnede jeg daisytown. Men det er ikke sådan lige til at komme ind fra gaden og få lov til at forhandle Diesel og lign. mærker i en ren webbutik, som mange stadig er skeptiske i forhold til. Det er meget nemmere at få lov i en fysisk butik. Hvis du har en fysisk butik kan de ikke forhindre dig i at lægge varerne i en netbutik også, derfor er mærkerne alligevel på nettet.

Og så er det bare enormt kapitalkrævende hhv. tidskrævende at brede sig over flere typer produkter eller småsladder og den slags :-) Men dit indlæg giver mig alligevel anledning til at overveje, hvilken retning jeg skal gå med www.daisytown.dk, for du beskriver faktisk præcis butikkens oprindelige koncept!

Jeg har droppet nogle af de første mærker, jeg forhandlede, og har fået Airforce, som er er rigtig fedt til aldersgruppen. Måske skal der gennemgribende ændringer til. Men konkurrencen er mega hård, selvom du ikke lige har fundet konkurrentere ;-)

kh
Rikke
www.daisytown.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:24

daisytown.dk:

Og så er det bare enormt kapitalkrævende hhv. tidskrævende at brede sig over flere typer produkter eller småsladder og den slags :-) Men dit indlæg giver mig alligevel anledning til at overveje, hvilken retning jeg skal gå med www.daisytown.dk, for du beskriver faktisk præcis butikkens oprindelige koncept!

Jeg har droppet nogle af de første mærker, jeg forhandlede, og har fået Airforce, som er er rigtig fedt til aldersgruppen. Måske skal der gennemgribende ændringer til. Men konkurrencen er mega hård, selvom du ikke lige har fundet konkurrentere ;-)

kh
Rikke
www.daisytown.dk

Jeg vil sige, at din webshop faktisk er en af dem som kommer tættest på.. den er blevet bookmarket :-) Men for at sige det, som det er, er min datter kommet i "det-skal-være-mærkevarer"-alderen og der har jeg svært ved at finde en shop med stort nok udvalg af flere mærker.

De mærker hun kan lide er diesel, miss sixty, friis & co, bjørn borg, wesc, sisterspoint, sparkz, d&g, converse, papfars pige osv.. jeg kan finde dem samlet i butikker i fx i kolding storcenter, men er der virkelig ingen af disse, som er på nettet? Den eneste jeg har kunnet finde, er deres.com, men det er en anelse for stort for min datter, som er meget slank, og derfor passer bedst i børnestørrelserne endnu - og en del af det er lige voksent nok til morens smag .-)

Kan godt se, det må være svært for en webshop at få disse mærker ind, og ved der er benhård konkurrence..

Kan bare undre mig over, at vi har nærmest minimum 1 ny webshop i ugen som køber emballage til nystartet baby/småbørns tøjforretning.. men meget sjældnere nye til dén målgruppe? Hvis konkurrencen er så hård, hvorfor så ikke prøve at gå andre veje, som du jo prøver med daisytown?!

Men det bunder måske i, at mange i den alder er store nok til at gå i "rigtige" teenage-butikker og ikke har lyst til at gå i børnebutikker..
Og (ikke for at støde nogen) men måske er mange af dem der starter med babytøj, selv ny-bagte forældre - og som nybagt går man jo rigtig højt op i den slags og kigger babytøj hele tiden og snakker babytøj med veninderne.. mens når børnene bliver lidt ældre slipper man lidt grebet igen.

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:26

Hejsa.

Har selv lige fundet en ny netshop, hvor jeg har bestilt fede varer til mine 2 bedste veninders døtre på 11 og 12 år. De har begge fødselsdag om kort tid og det er jo svært at købe noget til den alder.

Prøv at se på www.nettotøj.dk.

Det er super billigt på deres side. Jeg sparede 50% på helt nye varer, så fik jeg fede gaver til det rette beløb.

M.v.h

Kaffe-pigen

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47

Goddag

Mange tak for rådet. Må sige at tøjet og priserne også lige faldt i min smag. Ganske tilfreds med de produkter nettotøj.dk leverede dagen efter på min adresse.

Det er da bestem ikke sidste gang jer handler hos dem.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:03

Marie den store:

Goddag

Mange tak for rådet. Må sige at tøjet og priserne også lige faldt i min smag. Ganske tilfreds med de produkter nettotøj.dk leverede dagen efter på min adresse.

Det er da bestem ikke sidste gang jer handler hos dem.

Hej Marie,

Må jeg være så fræk at spørge, om ikke nettotøj kunne være din butik?
Undrer mig bare over, at du lige har oprettet dig, og de eneste tråde du har debateret i, omhandler nettotøj..

Hvis ja, tror jeg, du vil opdage, at du kan få meget mere ud af amino, ved ærligt at sige, hvem du er og læse med i de mange spændende tråde som bl.a. omhandler webshops, tøjbutikker osv.

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:03

Hej. Kunne se at det specifikt var en jakke du søgte. Prøv evt på beegirl.dk. De har en fed jakke og også i str. 12 år.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)