Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du havde 500000

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er jo meget afhægig forudsætningerne. Søger du største indtjenings potentiale over en 5-10 årig periode. Kan du vente med få løn til dig selv i starten (1-2 år). Kan su svare ja til dette, ville jeg bruge de 500.000 til at oprette et investeringsselskab. Lade pengene stå i selskabet og så bruge alt min tid på at studere aktier og strømninger, historik mm og når så du føler at aktierne er på vej frem skal du slå til (om1-2år). Men forsøg ikke at lede efter bunden. Den samme aktie handles ofte mange gange i løbet af et år og der er kun en der kan købe på bunden. Når indikatorerne peger op og aktierne over en periode er steget med ca 25% så slå til. Der er ingen tvivl om at der på aktiemarkedet over en 5-10 årig periode vil kunne tjenes enorme summer.

Mvh

Troels

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

UhaBig Smile ville købe et slidt lejlighedskompleks og så sætte en fra mit netværk til at klare istandsættelsen. Derefter ville jeg leje lejlighederne ud. Derefter ville jeg (hvis jeg kan få lov af banken) låne 1 mill. og købe et nyt lejlighedskompleks. De lejligheder skulle så også lejes ud og på den måde kunne de to lejligheder tilsammen betale ydelsen på mit lån og efter en del år så har jeg to store lejlighedskomplekser der bare står og tikker penge ind til migBig Smile

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I en tid hvor ingen har penge gælder = Cash is King.

Jeg ville lade de 500.000 stå trygt i banken og trække 4% på en højrentekonto låst i et par år, indtil markedet igen har stabiliseret sig.

Naturligvis i en sund udenlandsk bank, for ingen dansk bank kan mønstre sig af at være veldrevet når kriseramte banker stadig aflønner deres direktører med over 12mio. om året!

Herre Jesus Kristus, jeg vil også have et job hvor jeg kan køre lortet i sænk og når det går skidt stadig suge 12mille...!! Hvor skal jeg ansøge?

:)

God weekend allesammen.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en halv mill, ville jeg afvente nye muligheder, når der igen er fremgang i dansk erhvervsliv.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grove:
hvilken virksomhed ville du så lave?

 Først så ville jeg starte en hjemmeside op med erhvervsnyheder.  Ville jeg se om jeg kan realisere mit projekt omkring touch-skærme. Og så købe en Suzuki Sx4 Van Smile

 

 

Fra Denmark
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil importere "fast selling low value high quality commodities" og laver "private label packaging" aftaler med producenter for at opnå ekstra profit igennem "added value"

F.eks, mælkpulver, veg olie, grillkul, riis, pasta, og krydderi. 

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville betale mine kreditorer. Fornye varelageret, og lade 100.000 stå til de sløje måneder.

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville købe 1-2 lejligheder i New York.

Bedste hilsener,
Aleksander

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)