Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog fra TV2 på sin hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Igen behov for kvalificerede og velplacerede indspark... Wink

Når jeg laver min nye hjemmeside og har en blog - er det så en god ide, at jeg linker til en blog oprettet på TV2?

Hvad mener DU?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:14

Hej.

JEG vil mene at det kommer an på hvad din nye hjemmeside indeholder og hvad du blogger om. Er det en privat hjemmeside, så er det sikkert helt fint. Drejer det sig om en webshop med undertøj og en blog om Heavy Metal, så vil det måske virke malplaceret.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:05

Jeg ville afgjort ikke lægge en firmablog hos TV2. Ej heller hos Ekstrabladet, avisen.dk eller lignende medieportaler.

Af forskellige årsager. Her er nogle få:

• De har ofte skrappe regler mht. "reklamelinks", så en kommerciel blog kan risikere at blive lukket.
  • Kvaliteten af kommentarer til blogs på de portaler er ofte meget lav. Det kan skæmme en virksomhedsblog.
  • Du har ikke selv kontrol over din blogs udseende, evt. reklamer på siden m.m.

Hvis du ikke vil hoste en blog selv, bør du overveje alternativer som smartlog.dk, Wordpress.com eller Blogger, blot for at nævne nogle få, hvor du har mulighed for lidt større armbevægelser på din blog. Dog vil du ikke komme udenom problemet med, at du ikke selv har fuld kontrol over bloggen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:44

Tak fordi I har budt ind med jeres meninger/viden - god weekend Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)