Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop opdateringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der firmaer som laver webshops hvor man kan købe en md ydelse, hvor de hjælper en med at holde webshoppen opdateret? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:53

Hej Henning

Jeg har kigget på ehandelsbureauet.dk, men kan ikke umiddelbart finde noget i den retning.

Driver selv et par shops på Dandomain og kunne godt være interesseret i at out-source den teknisk/grafiske del så jeg kan fokusere på salg og service. Hvad snakker vi om i kr. og øre og hvad er der inkluderet i en sådan service?

mvh.
Søren 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Hej

Ja, du har ret der står endnu ikke så meget om det endnu, men det var måske også bare lige for at henvise til noget af det grafiske og programmeringsmæssig arbejde som vi har lavet. Vi har et koncept som hedder shopmanagement og shopservice on demand og begge tilpasses den enkelte virksomhed. Prisen afhænger at antallet af timer pr. dag/uge/månede og sammensætningen af de kompentencer der skal tilknyttes den enkelte serviceordning, samt i hvor mange måneder aftalen løber.

Men du/I er meget velkommen til at sende jeres ønsker og behov ift. rådgivning, design, indhold/produkter, programmering, markedsføring, nyhedbrev m.m. End videre tilbyder vi ved opstart med nye kunder en komplet optimeringstjek af løsningen og afholder evt. en workshop med "forretningsudvikling" som tema. Men ja uden at der skal gå alt for meget salgsgas kan vi skrue en aftale sammen efter dine behov og ambitionsniveau.

Så du/I er mere en velkommen til at kontakte mig på henning@wogw.dk eller 28 18 98 43

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 18:23

Kan du fortælle lidt om hvilke "opdateringer" du er interesseret i? Er det nyheder, indsættelse af nye varer eller hvordan?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 19:04

Hej CPC

Jeg har sendt dig en PB.

Jeg kan kontaktes på mecci@live.dk

Med venlig hilsen

Arlo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)