Hej alle.. jeg har en ny side der hedder http://www.forumedia.dk hvor der diskuteres film, spil og musik. Den første dag hvor jeg fik aktiveret Tradedoubler tjente jeg 30 kr. på et par timer. Lige siden har den stået stille. Jeg har prøvet at skifte banner mm.
Jeg har fx en Dell reklame som skulle give mig 50 øre pr. unikke besøgende. Den har registreret for 4 unikke besøgende de sidste mange dage og det passer slet ikke. Jeg har nemlig haft flere 100 unikke.
Jeg forstår det ikke. Har skrevet til dem og de siger det ser fint ud? hmm..
Husk også en anden ting som er negativt ved tradeDoubler:
Du får først dine penge når det pågældende firma (dell) har betalt til TradeDoubler!!!
Jeg bruger ikke TradeDoubler mere, da et par firmaer efter 1½ år stadig ikke har betalt til TradeDoubler (Sonofon og Viasat) og jeg derved går glip af flere tusinde kroner.
Husk også en anden ting som er negativt ved tradeDoubler:
Du får først dine penge når det pågældende firma (dell) har betalt til TradeDoubler!!!
Jeg bruger ikke TradeDoubler mere, da et par firmaer efter 1½ år stadig ikke har betalt til TradeDoubler (Sonofon og Viasat) og jeg derved går glip af flere tusinde kroner.
Mvh.
ditbrugtmarked
Det er ca. halvdelen af deres kampagner som ikke har prepayment... Lyder næsten for vildt at Sonofon og Viasat skylder penge, tror du ikke mere det er tradedoubler som har ****** op..? Det har jeg erfaring med de er ganske gode til at gøre.................
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Det er ca. halvdelen af deres kampagner som ikke har prepayment... Lyder næsten for vildt at Sonofon og Viasat skylder penge, tror du ikke mere det er tradedoubler som har ****** op..? Det har jeg erfaring med de er ganske gode til at gøre.................
Det er ikke umuligt at det er TradeDoubler som ikke har styr på det, men resultatet er jo det samme: ingen penge til mig :-(
Derfor har jeg skiftet til Adservice som betaler korrekt hver gang, og til tiden.
Der må da ligge en anden grund for begge programmer er stadig aktive! De programmer hvor jeg har haft problemer med betalingen har der været en gul trekant med et ! i midten med besked om at der er problemer med betalingen. Markeringen er først blevet fjernet hvis de har betalt, ellers bliver programmet lukket.
Har du prøvet at skrive til dem og se hvad de siger, måske der er opstået en fejl i deres regnskabssystem.