Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ikke penge for unikke besøgende fra Tradedoubler?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.. jeg har en ny side der hedder http://www.forumedia.dk hvor der diskuteres film, spil og musik. Den første dag hvor jeg fik aktiveret Tradedoubler tjente jeg 30 kr. på et par timer. Lige siden har den stået stille. Jeg har prøvet at skifte banner mm.

Jeg har fx en Dell reklame som skulle give mig 50 øre pr. unikke besøgende. Den har registreret for 4 unikke besøgende de sidste mange dage og det passer slet ikke. Jeg har nemlig haft flere 100 unikke.

Jeg forstår det ikke. Har skrevet til dem og de siger det ser fint ud? hmm..

Håber der en derude som kan hjælpe mig:)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du har misforstået det lidt, det er kun når folk klikker på banneret at du får penge, og hvis de køber noget så får du en kommision.

Det er ikke når dine besøgende ser banneret at du får penge.

Mads Madsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:30

nej.. visse reklamer giver pr. unikke besøgende og andre for klik. Fx giver min Telia reklamer 2 kr. pr. klik.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:41

Hej Krissel,

Du har misforstået det. Jeg citerer direkte fra Dells betingelser: "per unik besøgende som besøger DELL via din side".

Du får altså kun penge, når folk klikker på banner eller links.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:42

nå okay...

tak for hjælpen:)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:25

Hej.

Husk også en anden ting som er negativt ved tradeDoubler:

• Du får først dine penge når det pågældende firma (dell) har betalt til TradeDoubler!!!

Jeg bruger ikke TradeDoubler mere, da et par firmaer efter 1½ år stadig ikke har betalt til TradeDoubler (Sonofon og Viasat) og jeg derved går glip af flere tusinde kroner.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:44

ditbrugtmarked:

Hej.

Husk også en anden ting som er negativt ved tradeDoubler:

• Du får først dine penge når det pågældende firma (dell) har betalt til TradeDoubler!!!

Jeg bruger ikke TradeDoubler mere, da et par firmaer efter 1½ år stadig ikke har betalt til TradeDoubler (Sonofon og Viasat) og jeg derved går glip af flere tusinde kroner.

Mvh.

ditbrugtmarked

Det er ca. halvdelen af deres kampagner som ikke har prepayment... Lyder næsten for vildt at Sonofon og Viasat skylder penge, tror du ikke mere det er tradedoubler som har ****** op..? Det har jeg erfaring med de er ganske gode til at gøre................. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:48

Hej.

verdens rigeste mand:
Det er ca. halvdelen af deres kampagner som ikke har prepayment... Lyder næsten for vildt at Sonofon og Viasat skylder penge, tror du ikke mere det er tradedoubler som har ****** op..? Det har jeg erfaring med de er ganske gode til at gøre................. 

Det er ikke umuligt at det er TradeDoubler som ikke har styr på det, men resultatet er jo det samme: ingen penge til mig :-(

Derfor har jeg skiftet til Adservice som betaler korrekt hver gang, og til tiden.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15

Der må da ligge en anden grund for begge programmer er stadig aktive! De programmer hvor jeg har haft problemer med betalingen har der været en gul trekant med et ! i midten med besked om at der er problemer med betalingen. Markeringen er først blevet fjernet hvis de har betalt, ellers bliver programmet lukket.

Har du prøvet at skrive til dem og se hvad de siger, måske der er opstået en fejl i deres regnskabssystem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 21:51

Jeg har heller ikke haft problemer med Tradedoubler - og jeg har både Prepayment og Afterpayment (eller hvad det nu hedder)...

Og med den størrelse Tradedoubler har, så må der være tale om en fejl.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)