Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP : Hvordan laves det ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg vil hører om nogen ved hvordan man laver sådan en funktion på sin hjemmeside som : annoncelisten.dk

Jeg vil gerne folk kan oprette annoncer på min side, nogen der kan hjælpe ??

Altså kontakt mulighed + postnr og lidt annoncetekst.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:12

Du ender nok ud i noget programmering, hvor sproget afhænger af din webserver.

Skal du selv indrykke annoncer, eller skal det også være med et system, hvor folk kan oprette artikler, og senere rette i kun deres egne artikler?

Hvis du kommer med lidt flere specifiktioner, kan jeg give dig et fornuftigt bud på udvikling af systemet. Mail evt. på mv(snabela)mediatown.dk.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:17

Hej ScandicGruppen,

Hvis du vil have et svar du kan bruge til noget, tror jeg du skal bruge lidt mere tid på at beskrive, hvad dine krav er Smile

Prøv fx. at beskrive hvilke data en bruger skal indtaste i din oprettelsesformular. Eksempel:

Brugeren indtaster følgende data:

• Navn
  • Adresse
  • Annoncetekst
  • osv..

Det du skal tænke på er, at selv dette simple eksempel kan opfattes på flere måder. Eksempelvis kan et navn bestå af "fornavn og efternavn" en adresse kan bestå af "vejnavn, husnummer, postnummer by" osv osv. 

Jo bedre du er til at beskrive hvad du har brug for, desto lettere er det at hjælpe dig ..

vh Tobias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)