Jeg har sådan lyst til at give nogle rosende ord til et par af de mennesker, jeg på den forholdsvis korte tid jeg har været herinde, er støt på, derfor Faynai Hvor er det bare fantastisk at "møde" en kvinde som dig, der kæmper en brav kamp for at køre dit firma med salg af lækkert tøj i stilling. Du forsøger at gøre tingene selv, og det er helt imponerende at opleve, hvordan du stiller spørgsmål, lytter og suger til dig. Der er ingen tvivl om, at du har den rette indstilling, og at du lærer af det du hører, og ellers spørger du igen, til du har forstået det. Man kan tydeligt mærke, at du er af kan-selv-vil-selv-må-selv-og-gør-det-selv-typen. Jeg er sikker på, at du vil få succes! Anette Sand Hvilken ildsjæl! Har sjældent mødt et så stort "drive". Projekt på projekt griber du fra luften, og du har en fantastisk evne til at realisere og bringe tanker til virkelighed. Som jeg skrev til dig, første gang vi talte sammen - du er min guru, og jeg håber vi får rigtig mange timer sammen med brainstorming! Skattekonsulenternes Bent og Peter-Revisor At jeg tager Jer sammen, er fordi I ofte er samme sted Martin Thorborg Ja, hvad kan jeg sige. Vor alle sammens far, der er i stand til at give et los i røven, når dén tanke lige passerer din travle hjerne. Jeg beundrer din iver og dit igangsætteri, og dine ofte skæve syn på tingene. Du får os andre - eller i hvertfald mig - til at dreje perspektivet et par grader, så jeg får set tingene i et andet lys. Og naturligvis Amino! Tak for alle de tanker jeg har adopteret fra dig! Der er helt sikkert mange mange flere, som fortjener en personlig ros, og I skal nok få den, når tid og lejlighed er til stede.
Jeg vil naturligvis også rose alle Jer andre! De communities jeg har stiftet bekendtskab med igennem tiden, har ikke haft samme gnist, som Amino har, og dette skyldes hovedsagligt brugerne. Der er en duft af samhørighed og hjælpsomhed herinde, som man sjældent støder på. Som at gå ind i en bager tidligt om morgenen, hvor der dufter af nybagt brød - man føler sig helt sikker på, at man nok skal blive mæt, det er kun et spørgsmål om at vælge fra den rette hylde, hvad man lige har lyst til dén dag. Ha' nu en fantastisk dag allesammen! |
Man kan jo så kun sende den "svada" tilbage med 180 km. i timen. Et rigtig godt kendskab til hvad der rører sig indenfor jura, bogføring og til dels skat. En fantastisk god evne til at sige de rigtige ting på en måde så folk forstår det. En rigtig god skriftlig formuleringsevne. Præcist nogle af de ting som kendetegner en god rådgiver, udover fagligheden. Samtidig en person som (i modsætning til mig selv) har en god evne til at kunne give "ren tale" til folk og samtidig opnå en positiv modreaktion.
I mine øjne en person som ville kunne få job overalt indenfor regnskabs-/bogføringsbranchen men som nok - ligesom én hvis anden - måske ville komme til at følge sig lidt som en brik i et spil.
Men når vi så er ved det mangler vi også lige folk som Jacob Tøjner, den italienske klovn Henrik og RevisorOlsen + naturligvis naturtalentet Anders (og mange flere).