Jeg valgte denne telefon fremfor en Iphone, da jeg mente at jeg så ikke skulle lære en hel masse nyt. Den har Windows m. hele officepakken (hvis man skal bruge det) og fungerer som en PC.
Jeg er rigtig glad for den og når jeg er på farten er det nemt at gå på nettet, at downloade mail (i outlook), at skrive mails, gå på facebook osv. Jeg har endda skrevet i Word og OneNote. Hvis jeg ikke er hjemme ved PC'en kan jeg nemt og lynhurtigt svare mine kunder pr. mail. Det var besværligt fra den gamle nokia, selvom den også var fancy..
I øvrigt har den ligeså mange applikationer som Iphone og er rigtig god som musikafspiller.
Det eneste der var svært at vende sig til er at den har touchscreen (ligesom Iphone) og er man vant til de gamle knapper, så hold tungen lige i munden. Øvelse gør mester. Den har også tastatur som en PC (valgfrit).
Den har jo også 16GB harddisk og du kan syncronisere den med din PC, hvis du vil have dokumenter med på farten og ikke har PC med. Ja, alt er næsten muligt med denne her.