Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

visitkort ide - kan du lide designet?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lave underteksten mindre i forhold til logoet. Men teksten skal selvfølgelig ikke være for lille.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hvis du er i tvivl om, hvilken font du skal vælge, så vælg en så neutral som muligt. Eksempelvis Helvetica, arial og lign. De er også meget læsevenlige i negativ. Helvetica findes i virkelig mange forskellige snit, så der er rigeligt at gøre godt med, og det er klart en af mine personlige favoritter!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:47

Jeg kan lide det Smile

Og nu er det jo ikke en lang tekst, så det med læsevenlighed er vist ikke et issue

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 11:48

Jeg syntes det er den rigtige retning du bevæger dig i mht. harmonien mellem logo og subtekst. Men jeg tror godt det kan blive endnu bedre - bare klø på. Jeg er enig i at subteksten godt kunne være lidt mindre. Og ja - helvetica kommer i mange flotte afskygninger. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:23

Hej Centry

Har lige set dit nye kort, som er en klar forbedring, ved godt det er et oplæg bl.a. fra mig, men hmm altså .....

hvad med at ændre "Reklameartikler i små mængder" til "Reklameartikler i små oplag" - "Reklameartikler i små oplag fra 100 stk." eller "Reklameartikler i små oplag fra 130.- kr." måske "Reklameartikler i små oplag fra 100 stk. / 130,- kr." 

På den måde gør du det helt klart hvor du begynder, dermed får du fat i alle de små erhvervsdrivende, der ellers ikke vil tænke ret meget over reklameartikler, da alle er forvent med man skal købe mange for at opnå gode priser.

Naturligvis er valget dit, når du har bestemt dig så husk, at lægge et visitkort i hver eneste pakke du sender til dine kunder, så de husker dig til næste gang.

Venligst

René Buch

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:01

Jeg synes dit logo er rigtigt flot, og jeg kan godt lide det sort/hvide. Jeg slutter mig til Hr. Buchs "Reklameartikler i små oplag fra 100 stk" - det fortæller alt om firmaet. Du kan evt. prøve at give den lille tekst en anden farve, så skiller den sig ud - og jeg tror det giver en god balance på visitkortet...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08

Hvis du gerne vil prøve en anden farve til teksten, vil jeg foreslå en rød. Den gør sig rigtig godt til sort og hvid.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:07

så havde jeg lige lidt tid igen :)

og er kommet frem til:

http://lindau.dk/vkort1.jpg

Igen må jeg give ret at der skal en tekst til som siger meget præcist hvad det er jeg leverer når jeg ikke skriver mere end det jeg gør.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:14

jeg kan ikke helt selv finde ud af om jeg kan lide den røde farve..

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:31
Side 2 ud af 4 (33 indlæg)