Den anden side sidder jeg stadig og arbejder lidt med - det jeg tænker på er at gøre den hvid med samme logo for oven, også selvfølgelig det info der skal være - navn, titel, telefonnummer osv.
Også en tekst nederst ligesom på billedet ovenfor, men evt skal der stå noget andet end det der står nu, da vi nok godt kan blive enige om at det ikke er så catchy :) Men desværre siger mit firmanavn ikke ret meget om hvad vi laver.
Håber nogen har en god ide til hvad der skal til for at gøre det bedre :)
Flot kort, men det fortæller ikke meget. Hvad med at skrive REKLAMETRYK I SMÅ MÆNGDER eller lign? Så folk husker hvad det nu er at du laver, når du har præsenteret dem for din niche, som jo er små mængder og lave priser?
Jeg ville have svært ved at huske, hvad det nu er at du laver, når jeg finder dit kort i bunken om seks måneder. Og husker jeg det ikke, så ryger det ud.
Jeg vil give Flemming ret i det med budskabet - det kunne nok godt være mere sigende.
Rent designmæssigt, syntes jeg at dit logo er rigtig flot, og tager sig meget flot ud hvidt på den sorte baggrund. Jeg ved ikke hvor meget dit logo signalerer lavpris og små mængder, men det kan man jo altid overveje. Det jeg ikke helt syntes fungerer optimalt, er den typeface og charachter treatment du har brugt på den nederste tekst. For mig at se matcher det ikke med loget, og det kommer lidt til at se ud som noget der er røget på "i sidste øjeblik".
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Jeg skal helt sikkert finde en bedre tekst under logoet - jeg har evt også tænkt på ikke at skrive noget tekst på denne side også have det nederst på den anden side - sammen med kontakt oplysninger med mere.
Michael: Har du en ide til en bedre font end den valgte? - for jeg har svært ved at finde en som jeg synes passer godt sammen med logoet, da den skrifttype der er brugt til logoet ikke er særlig pæn når den bliver brugt i normal skrift.
Jeg personligt kan godt lide din ide med logo på den ene side og info på den anden, dog ligger problemet i at folk der benytter visitkortmapper ikke kan se andet end dit logo, som der bliver nævnt "Reklameartikler i små mængder" kunne være en rigtig god løsning.
Michael: Har du en ide til en bedre font end den valgte? - for jeg har svært ved at finde en som jeg synes passer godt sammen med logoet, da den skrifttype der er brugt til logoet ikke er særlig pæn når den bliver brugt i normal skrift.
Du skal helt sikkert IKKE bruge font'en fra logoet! Jeg tror du skal prøve at finde en font der matcher bueformerne i dit logo bedre, og så have mere velovervejet bogstavsmellemrum, som igen skal passe med logoet. Jeg tror egentlig bare at du skal hive det ind i illustrator og drible lidt rundt med det - så skal du nok finde en god løsning. :)
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.