Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

visitkort ide - kan du lide designet?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

Jeg er igang med at lave lidt om på designet på mit visitkort, men jeg kan ikke helt finde ud af om det nye jeg har lavet ser pænt ud :)

i kan se det her:
http://www.lindau.dk/visitkort1.jpg

Den anden side sidder jeg stadig og arbejder lidt med - det jeg tænker på er at gøre den hvid med samme logo for oven, også selvfølgelig det info der skal være - navn, titel, telefonnummer osv.

Også en tekst nederst ligesom på billedet ovenfor, men evt skal der stå noget andet end det der står nu, da vi nok godt kan blive enige om at det ikke er så catchy :)
Men desværre siger mit firmanavn ikke ret meget om hvad vi laver.

Håber nogen har en god ide til hvad der skal til for at gøre det bedre :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:31

Hej

Jeg syntes det er super smart som du har sat det op. Dog er farver jo altid til bedømmelse, prøv med gul, hvid er så gabende kedeligt. :-)

Venligst

René Buch

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:33

Hej

Det ser pænt ud. Less is more.. :)

det bliver da et af de mere tydelig i blokken af visitkort!

God aften.

Morten.

www.vitalcoaching.dk

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:14

Hej Centry,

Flot kort, men det fortæller ikke meget. Hvad med at skrive REKLAMETRYK I SMÅ MÆNGDER eller lign? Så folk husker hvad det nu er at du laver, når du har præsenteret dem for din niche, som jo er små mængder og lave priser?

Jeg ville have svært ved at huske, hvad det nu er at du laver, når jeg finder dit kort i bunken om seks måneder. Og husker jeg det ikke, så ryger det ud.

Så prøv at pifte din meddelelse op?

God vind!

Flemming

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:34

Jeg vil give Flemming ret i det med budskabet - det kunne nok godt være mere sigende.

Rent designmæssigt, syntes jeg at dit logo er rigtig flot, og tager sig meget flot ud hvidt på den sorte baggrund. Jeg ved ikke hvor meget dit logo signalerer lavpris og små mængder, men det kan man jo altid overveje. Det jeg ikke helt syntes fungerer optimalt, er den typeface og charachter treatment du har brugt på den nederste tekst. For mig at se matcher det ikke med loget, og det kommer lidt til at se ud som noget der er røget på "i sidste øjeblik".

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:49

tak for kommentarerne.

Jeg skal helt sikkert finde en bedre tekst under logoet - jeg har evt også tænkt på ikke at skrive noget tekst på denne side også have det nederst på den anden side - sammen med kontakt oplysninger med mere.

Michael:
Har du en ide til en bedre font end den valgte? - for jeg har svært ved at finde en som jeg synes passer godt sammen med logoet, da den skrifttype der er brugt til logoet ikke er særlig pæn når den bliver brugt i normal skrift.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:03

Hej Centry

Jeg personligt kan godt lide din ide med logo på den ene side og info på den anden, dog ligger problemet i at folk der benytter visitkortmapper ikke kan se andet end dit logo, som der bliver nævnt "Reklameartikler i små mængder" kunne være en rigtig god løsning.

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:15

Centry:
Michael:
Har du en ide til en bedre font end den valgte? - for jeg har svært ved at finde en som jeg synes passer godt sammen med logoet, da den skrifttype der er brugt til logoet ikke er særlig pæn når den bliver brugt i normal skrift.

Du skal helt sikkert IKKE bruge font'en fra logoet! Jeg tror du skal prøve at finde en font der matcher bueformerne i dit logo bedre, og så have mere velovervejet bogstavsmellemrum, som igen skal passe med logoet. Jeg tror egentlig bare at du skal hive det ind i illustrator og drible lidt rundt med det - så skal du nok finde en god løsning. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:48

"Få tryk på din reklame" Big Smile

ej, godt jeg ikke er reklamemand ....

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:16

Så har jeg fået arbejdet lidt med ændringerne som i kom med.

Og jeg er kommet frem til:

http://www.lindau.dk/visitkort2.jpg

Jeg er stadig i tvivl med fonten, men tak for tekst forslaget - meget bedre og mere sigende :)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)