Goddag hr Exellent Tak for dit svar. Du har fuldstændig ret i at der er mange plattenslagere i rengøringsbranchen, har selv mødt et par stykker og gør alt for ikke at være eller ligne en af dem. Men mener ikke at have skrevet noget på hjemmesiden omkring 20 års erfaring osv. Dog har jeg skrevet fraser som favorabel pris og at vi sætter en ære i at levere et veludført stykke arbejde...hver gang! Og det er skam også rigtigt nok. Det er virkelig det jeg vil med det her firma. Skabe og have glade kunder. Syns du der er noget i vejen med at skrive det? Dokumentation: Jeg har den personlige holdning, at jeg ikke rigtig bryder mig om at prale med de referencer vi får ind, af den grund, at når jeg kigger på andres rengøringsfirmaers hjemmesider, ser man tit at, de har gjort dit og de har gjort dat og det hele var fantastisk.. Jeg ved ikke, syns bare de virker lidt for prangende til mig, og desuden kan man jo aldrig se om de har skrevet 99% af det selv eller hvor det kommer fra. Så det virker lidt falskt på mig også at gøre det. Men det er noget du og andre, som kommende kunder ville gå meget op i? |
Hej Morten.
Du har absolut ikke stødt mig. Jeg har jo bedt om jeres ærlige meninger og dem har jeg fået. Tak for det.
Du har nok ret i det med skrifttyperne. Det vil jeg lave om på.
Det med den røde tråd må du meget gerne forklare, for jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener.
På forhånd tak og fortsat god dag.
Thomas