Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle. jeg mangler gode råd og feed-back til min nye side

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg har netop afsluttet opdateringen af min gamle hjemmeside. Og den har nu fået et spritnyt design samt renere linjer. Jeg syns jo selvfølgelig selv at den er meget god, da jeg selv har bygget den, men jeg  kunne godt have brug for nogle øjne udefra.

Så håber i vil kigge lidt på den og komme med nogle gode råd fra godteposen samt  jeres ærlige mening, omkring:

Brugervenlighed og design.

Hvad kan der gøres bedre.

Er der noget du kan eller ikke kan lide.   ( for blandet tekst, for mange/for lidt bileder etc.)

Måder at optimere den på  (enten om seo eller bare opsætningsmæssigt).

samt alt muligt andet.

Tusind tak til jer der bruger jeres tid på at hjælpe os andreBig Smile

håber på jeres svar

Med venlig hilsen Thomas.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:04

Har ikke lige den store tid til at kigge på det, men på min computer så er hele siden nærmest rykket til venstre side, i stedet for at være i midten.

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:06

samme her, det hele er rykke til venstre og er ikke centreret.. dit cvr nummer kan ikke ses... og synes måske du skulle tage og vælge en anden skrifttype til siden Smile

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:45

Hmm min helt ærlige mening er, at designet ikke lige frem er noget at råbe hurra for... Men du har selvfølgelig også lavet det selv, så helt i orden... Men synes du skulle overveje at få en grafiker til at give en lille kærlig hånd.

Hvis du ikke selv kender en, er du meget velkommen til at smide mig en mail (hundahl@hundogco.dk). Så giver jeg dig et uforpligtende tilbud, som du kan overveje!

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:11

Hej thomas,

På mig virker den meget rodet.

Lidt for mange skrifttyper, og så synes jeg ikke den har en rød tråd.

Den ser meget hjemmelavet ud, på den måde at lidt i det hjørne i den størelse, og lidt i det andet hjørne i en anden størelse.

Jeg vil sige du skal få det til at se mere ens ud.

Den er naturligvis bedre en ingenting, men prøv f.eks at finde et godt wordpress tema (free) , (som jeg har gjort) og byg så din side ud fra det.

Jeg synes ihvertfalt det giver et mere helhedsindtryk.

Håber ikke jeg har stødt dig ;)

God fornøjelse

Morten.

www.vitalcoaching.dk

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:58

Hej Thomas

Det er lidt meget firmaet kan           efter  5 måneders virke.Hmm

Syntes det virker en del overdrevet, savner også oplæg til dine kunder

om samarbejde og pris.

Syntes det fine visioner, men den skal tones lidt ned.

Så mangler der referencer og et billed af giraffen,

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:21

Hej Thomas,

Jeg mener derimod at den mangler vitalitet.

Jeg opfatter (måske fejlagtigt) at den branche du agerer i, nogle gange domineres af plattenslagere og døgnfluer - og netop af den grund, bør du ikke have et site der ligner alle andres. Jeg har selv brændt mig et par gange. Fraser som: "professionel, over 20 års erfaring, den billigste, super service osv." synes jeg er toneangivende, uanset hvilket af de brancherelaterede sites jeg besøger.

Jeg savner lidt dokumentation. Jeg savner noget jeg kan forholde mig til !

Referencer er altid en god ide, men hvad med "før og efter" billeder af nogle af jeres opgaver?! På den måde får evt. kunder et praktisk bevis på at du kan noget. Evt. med et prisudsagn.  "Lad os rengøre din butik/lokale/vinduer gratis - så kan du se hvad du kan forvente i fremtiden !!"

Klaus

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:26

Hej Thomas

Jeg vil give Morten fuldstændig ret - hvis du vil noget seriøst med denne hjemmeside, så bliver du simpelthen nødt til at få en webdesigner ind over opsætningen og designet. Det er jo vældig fint, hvis du har tillært dig selv nogle HTML evner - i så fald kan du blot få en designer til at lave et udkast i Photoshop, hvorefter du selv kan klippe det ud og sætte det op.

Er du ikke tændt på dette, så er her nogle forslag til forbedringer mht. dit nuværende lay-out - frit fra hoften :-)

• Få ændret din "Times" skrifttype til f.eks. Verdana
  • Venstrestil dine tekster - drop centreringen
  • Få lavet et rigtigt logo
  • Brug kun understregning til links - ikke til overskrifter
  • Sørg for din ydre layout-ramme enten er venstrestillet eller centreret (helst centreret) - nu er det en slags mellemting
  • Få nogle billeder ind på dine indholdssider
  • Sørg for din menu og indhold oppe i højre hjørne står ens på alle sider

Fra København V
Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 17:51

Hej Kvistgaard

Førts og fremmest, tak for dit indlæg.

Det med skrifttypen vil jeg nok tage til mig eftersom der vist er mange der mener at det skal skiftes.

Men cvr nummeret er synligt 2 steder på samtlige sider, selvom det hopper og danser lidt i venstre sideStick out tongue Men det ændrer vi på.

Fra København V
Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 17:58

Hej revisorOlsen

Tak for hurtig respons, som der er kommet overraskende meget af. Men det er kun dejligt.

Hvad synes du der er i vejen med at tilbyde så mange services efter 5 måneder? Det er jo ting vi udfører nu, og har ikke fået nogen klager på det, så vidt jeg er informeret.

Men rigtigt, det kan måske virke af meget, men der er godt nok også lagt meget krudt i at skaffe know-how og de rigtige maskiner/materialer. Dog har det knebet med økonomien til hjemmeside-designSmile  hehe indrømmet!

Men det er jo derfor jeg spørger jer her på amino. Det har I heldigvis lidt mere forstand på end jeg.  Så tak for det.

Hilsen Thomas

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)