Jeg har netop afsluttet opdateringen af min gamle hjemmeside. Og den har nu fået et spritnyt design samt renere linjer. Jeg syns jo selvfølgelig selv at den er meget god, da jeg selv har bygget den, men jeg kunne godt have brug for nogle øjne udefra.
Så håber i vil kigge lidt på den og komme med nogle gode råd fra godteposen samt jeres ærlige mening, omkring:
Brugervenlighed og design.
Hvad kan der gøres bedre.
Er der noget du kan eller ikke kan lide. ( for blandet tekst, for mange/for lidt bileder etc.)
Måder at optimere den på (enten om seo eller bare opsætningsmæssigt).
samt alt muligt andet.
Tusind tak til jer der bruger jeres tid på at hjælpe os andre
samme her, det hele er rykke til venstre og er ikke centreret.. dit cvr nummer kan ikke ses... og synes måske du skulle tage og vælge en anden skrifttype til siden
Hmm min helt ærlige mening er, at designet ikke lige frem er noget at råbe hurra for... Men du har selvfølgelig også lavet det selv, så helt i orden... Men synes du skulle overveje at få en grafiker til at give en lille kærlig hånd.
Hvis du ikke selv kender en, er du meget velkommen til at smide mig en mail (hundahl@hundogco.dk). Så giver jeg dig et uforpligtende tilbud, som du kan overveje!
Jeg opfatter (måske fejlagtigt) at den branche du agerer i, nogle gange domineres af plattenslagere og døgnfluer - og netop af den grund, bør du ikke have et site der ligner alle andres. Jeg har selv brændt mig et par gange. Fraser som: "professionel, over 20 års erfaring, den billigste, super service osv." synes jeg er toneangivende, uanset hvilket af de brancherelaterede sites jeg besøger.
Jeg savner lidt dokumentation. Jeg savner noget jeg kan forholde mig til !
Referencer er altid en god ide, men hvad med "før og efter" billeder af nogle af jeres opgaver?! På den måde får evt. kunder et praktisk bevis på at du kan noget. Evt. med et prisudsagn. "Lad os rengøre din butik/lokale/vinduer gratis - så kan du se hvad du kan forvente i fremtiden !!"
Jeg vil give Morten fuldstændig ret - hvis du vil noget seriøst med denne hjemmeside, så bliver du simpelthen nødt til at få en webdesigner ind over opsætningen og designet. Det er jo vældig fint, hvis du har tillært dig selv nogle HTML evner - i så fald kan du blot få en designer til at lave et udkast i Photoshop, hvorefter du selv kan klippe det ud og sætte det op.
Er du ikke tændt på dette, så er her nogle forslag til forbedringer mht. dit nuværende lay-out - frit fra hoften :-)
Få ændret din "Times" skrifttype til f.eks. Verdana
Tak for hurtig respons, som der er kommet overraskende meget af. Men det er kun dejligt.
Hvad synes du der er i vejen med at tilbyde så mange services efter 5 måneder? Det er jo ting vi udfører nu, og har ikke fået nogen klager på det, så vidt jeg er informeret.
Men rigtigt, det kan måske virke af meget, men der er godt nok også lagt meget krudt i at skaffe know-how og de rigtige maskiner/materialer. Dog har det knebet med økonomien til hjemmeside-design hehe indrømmet!
Men det er jo derfor jeg spørger jer her på amino. Det har I heldigvis lidt mere forstand på end jeg. Så tak for det.