Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsafgift på EU domæne hvor??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et domæne der blev registreret dengang domænerne blev frigivet. Jeg valgte blot at registrere ved en tilfældig udbyder, som kunne tilbyde dette.

Jeg betaler nu 249 kr. + moms årligt i "annual fee" hvilket jeg egentlig syntes var en høj pris, og ved en hurtig søgning på Google kan det nemt findes til en tredjedel af prisen. Jeg aner dog ikke hvad det normale prisleje er.
Men faktum må være, at nogle firmaer lægger en pæn fortjeneste oveni den afgift, der åbenbart ikke opkræves fra ét bestemt firma ligesom ved DK domæner?

Er der nogen der kan forklare mig hvordan det foregår og hvordan man får domænet flyttet? Og hvad der evt. er af krav for "opsigelsesvarsel" og den slags?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:56

Tag et kig på GoDaddy.com

Der er prisen kun sølle 15 US dollars

Lige har det et tilbud der lyder: Buy 6 domains or more and SAVE up to 63%***!

***=Læs det med småt på siden Wink

Men jo der vist ingen tvivl om at mange i DK er blevet rige på salg af domæner.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 16:03

Jeg har altid været godt tilfreds med priser og service hos GratisDNS. Der koster .eu 19 kr i oprettelse og 79 kr for en fornyelse, inkl. moms!

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:14
.eu fungerer rigtigt nok ikke som .dk hvor du kan blive faktureret direkte fra registret (DK Hostmaster), men der i mod ved at du løbende skal betale en registrator for at have domænet og registratoren skal så betale registret (som for .eu hedder EURid). Registratorerne må selv fastsætte deres priser, men samtidig så kan du også frit flytte dit domæne fra en registrator til en anden. Hvis du finder den registrator du ønsker at bruge kan du sætte en flytning i gang via dem, og så bliver du sikkert guidet gennem processen.

Typisk er der ingen decideret opsigelsesvarsel, du skal blot flytte domænet inden det skal fornyes af den nuværende registrator.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)