Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyngbyfan.dk - ny weblog om Lyngby Boldklub

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop lanceret www.lyngbyfan.dk som er en blog om Lyngby Boldklub. Så skulle der gemme sig en enkelt Lyngby fan eller to herinde så skal i være velkomne til at følge med her :)

Ideen er egentlig bare at hyggeblogge lidt, men det kunne også være rart på sigt at tjene en lille mønt via Adsense. Mener i der overhovedet er grundlag for at kunne tjene penge på siden og i så fald er der noget jeg kan gøre for at optimerer i forhold til det?

/Lyngbyfan

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser godt ud!

Sats på betalte reklamer fra lokale annoncører, evt. i Lyngby, hvis du for alvor vil tjene penge. Mit bud er at det er minimalt hvad du kan tjene på Adsense på en sådan side, med mindre der virkelig er mange tusinde mennesker der besøger den for at følge Lyngby.

Men igen, pæn og overskuelig. Absolut i den gode ende af skalaen når det kommer til fodboldsider Yes

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 13:06

Tusinde tak for de pæne ord!

Ja tænkte nok at det måske er for snæver en målgruppe i forhold til at tjene penge på adsense. Jeg regner med max. at kunne trække et sted mellem 500-1000 besøgende om dagen. Lyngby er jo ikke ligefrem kendt for at trække tilskuere i hobetal til sig ;)

Vil overveje muligheden for at annoncere på anden hvis. Men det er først og fremmes en hyggeblog, så vil lige se hvordan det går de første par måneder.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 08:34

Syntes måske, at du skulle fokusere på ungdomsafdelingen også, istedet for det kun er A truppen :)

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 12:32

Hej simotho

Det er helt klart meningen at der også skal komme noget fokus på ungdomsafdelingen, da det jo er en stor del af Lyngby Boldklub.

Så det er bare at væbne sig med lidt tålmodighed så skal det nok komme ;)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:40

Hej.

Jeg synes da det er sjovt at der stadig findes en Lyngby-fan Big Smile

Desværre tror jeg ikke du kan basere en forretning på dén klub, men man kan jo aldrig vide.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 12:44

Hej ditbrugtmarked

Ja der findes faktisk stadig folk der holder med Lyngby - utroligt men sandt :D

Det er nu heller ikke meningen at jeg vil forsøge at baserer en forretning på Lyngby Boldklub - det har klubben vist rigeligt travlt med at forsøge selv ;)

Siden er en hyggeblog, som jeg blot ville høre hvad mulighederne var for at tjene en lille mønt på via Adsense.

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 13:27

Lige et spørgsmål til de SEO kyndige. Jeg ved ikke om det er fordi der er nogle SEO mæssige issues eller om det er fordi jeg er utålmodig. Google har ihvertfald ikke rigtigt fået indekseret mit site ordentligt endnu. Den har skiftevis indekseret nogle af de forskellige sider, men de er røget ud igen efter et par dage. Hvis man i går fx. søgte på "malmö - lyngby" lå denne side nummer 1 - nu er den slet ikke indekseret længere. Har jeg mon gjort noget forkert eller skal jeg væbne mig med tålmodighed? Det skal siges at det ikke er mere end to uger siden at domænet blev registreret og sitet kom online.

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 13:28
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)