Vi står overfor at skulle lancere nogen produkter til køb online. Jeg har snakket med PBS og de har en godkendelsestid på 4+ uger.. hvilket ikke er indenfor min tidsramme. Jeg fandt ewire.dk hvor det virker som om at man ikke skal igennem samme proces, men stadig kan modtage bl.a. visa og mastercard.
Nogen forslag til hvor jeg bør købe en webshopløsning, som ikke indebærer en PBS tilslutningsaftale? Jeg så at dandomain understøttede ewire...
Shopify understøtter fx Paypal, men det er meget kortsigtet ikke at lave en Dankort aftale med PBS. Det kan man så lide eller lade være, men hvis man gerne vil have salg, så skal man understøtte Dankort.
Vi står overfor at skulle lancere nogen produkter til køb online. Jeg har snakket med PBS og de har en godkendelsestid på 4+ uger.. hvilket ikke er indenfor min tidsramme. Jeg fandt ewire.dk hvor det virker som om at man ikke skal igennem samme proces, men stadig kan modtage bl.a. visa og mastercard.
Nogen forslag til hvor jeg bør købe en webshopløsning, som ikke indebærer en PBS tilslutningsaftale?
Hej
Nu vil jeg undlade at nævne produkter, men som udgangspunkt har alle webshops idag mulighed for at køre med andre betalingskort og/eller paypal.
Hvis du har fravalgt dankort, vil du senere måske få problemer med at få dankort på, da nogle webshops sagtens kører uden dette, men der måske ikke findes moduler til at understøtte din webshop og så er vi lige pludselig ude i at du skal have en programmør på for at få dankort i shoppen.
Derudover skal du også tænke design af shoppen ind i billedet, dette kan hurtigt tage 1-2 uger, hvis det skal være ordentligt og ikkke ligne noget fra 8. pløjemark. Designet er immervæk med til at sælge tingene i din shop.
Men du er velkommen til at kontakte mig på tlf.: 61795118
Hej Christian Med ewire kan du faktisk begynde forholdsvis hurtigt med at modtage betalinger. Men som der bliver nævnt er shopify en god opstarts løsning. Der er faktisk også muligt at sætte f.eks Joomla m. Virtuemart op forholdsvis hurtigt og tror næppe der går lang tid før der er en herinde der kan tilbyde dig en komplet løsning med shop og design.
Det kunne være, at du kunne anvende alm. kontooverførsel indtil du får godkendt din PBS aftale. Ellers er der flere udbydere der tilbyder Paypal integration.