Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance-portal: www.freeby.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Hvis i skulle mangle et sted at finde freelancere eller andre kompetence-indehavere, så kan i evt. benytte jer af sitet Freeby. Freeby er et mindre site, som gør det let og enkelt at efterspørge en kompetence.

Sitet er dansk, og skulle i have feedback (såsom nye kateogirer, rettelser osv.), så er i mere end velkomne til at skrive til os ;)

Mvh, Marc Falk

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først vil jeg gerne rose design og idé, sider som denne har vi brug for.

Jeg er dog ikke helt klar over:

- om siden er aktiv, for den virker ikke på min pc.

- mht. fagområder i menuen, mener jeg du skal være mere generel. Der er nemlig en masse fagområder der vil ende under "Andre". Det virker som om du har fokus på internet, design og marketing. gør siden mere generel.

 

Fortsæt det gode arbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Fedt koncept, jeg noterer den lige bag øret, hvis det skulle blive aktuelt for mig på et tidspunkt =)

Dbh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen :) Det er altid rart og få at vide, selvom jeg værdsætter kritikken mest.

Siden skulle gerne være aktiv, også hos dig. Men det kan være at du forbinder siden med at være inaktiv, idet der ikke er oprettet nogle job endnu? I så fald, så er din tvivl grund til, at jeg nok burde informere besøgende om, at der ikke er nogle job i en kateogri, i stedet for at der intet indhold vises overhovedet. Lad mig vide, hvis jeg har forstået dig korrekt.

Mht. fagområderne, så er det helt klart noget der bliver arbejdet på, men indtil videre vil jeg forsøge at holde siden så simpel som muligt. Hvilke fagområder synes du ville være relevante for en side som Freeby?

På forhånd tak.

Mvh, Marc Falk

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Interessant side. Ærgerligt, der ikke er nogen job endnu. Måske var det en idé at freelancere kunne oprette en profil, som virksomheder kunne kontakte - det ville nok hurtigere give noget indhold.

Men nu ligger den da blandt mine bogmærker - god vind med projektet.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Straaberg:

Hej Marc

Interessant side. Ærgerligt, der ikke er nogen job endnu. Måske var det en idé at freelancere kunne oprette en profil, som virksomheder kunne kontakte - det ville nok hurtigere give noget indhold.

Men nu ligger den da blandt mine bogmærker - god vind med projektet.

Hey Carsten, og tak for idéen. Den vil jeg da tage op til overvejelse ;)

Mvh, Marc Falk

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Straaberg:

Hej Marc

Interessant side. Ærgerligt, der ikke er nogen job endnu. Måske var det en idé at freelancere kunne oprette en profil, som virksomheder kunne kontakte - det ville nok hurtigere give noget indhold.

Men nu ligger den da blandt mine bogmærker - god vind med projektet.

Præcis... Fed side og jeg hastede da ind for at skrive mit sjældne speciale på Big Smile men fandt hurtigt ud af at freelancere ikke kunne oprette profiler. Øv, det ellers en lækker side. Jeg tror helt sikkert siden ville opnå mere trafik hvis freelancere også kunne oprette profiler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal der være mulighed for at få en mail tilsendt, når der oprettes et job i de kategorier, man har tilmeldt sig...

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg vil også tilslutte mig dem, der mener at det er en god ide med siden Freeby.

Jeg savner dog også, at freelancer kan oprette en profil - er det noget I vil arbejde på?

Hav en god dag!

Kirsten Dalum, Cand.jur.

Dalum Law Consulting smba    www.dalum-law.dk

 

 

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel H:

Carsten Straaberg:

Hej Marc

Interessant side. Ærgerligt, der ikke er nogen job endnu. Måske var det en idé at freelancere kunne oprette en profil, som virksomheder kunne kontakte - det ville nok hurtigere give noget indhold.

Men nu ligger den da blandt mine bogmærker - god vind med projektet.

Præcis... Fed side og jeg hastede da ind for at skrive mit sjældne speciale på Big Smile men fandt hurtigt ud af at freelancere ikke kunne oprette profiler. Øv, det ellers en lækker side. Jeg tror helt sikkert siden ville opnå mere trafik hvis freelancere også kunne oprette profiler.

Tak :) Og jah, det fornemmer jeg efterhåden... Jeg vil straks gå igang med udvikligen af en bruger-del.

sandfær-andersen:

Og så skal der være mulighed for at få en mail tilsendt, når der oprettes et job i de kategorier, man har tilmeldt sig...

God idé, det er noteret :)

Kirsten Dalum:

Hej Marc

Jeg vil også tilslutte mig dem, der mener at det er en god ide med siden Freeby.

Jeg savner dog også, at freelancer kan oprette en profil - er det noget I vil arbejde på?

Hav en god dag!

Kirsten Dalum, Cand.jur.

Dalum Law Consulting smba    www.dalum-law.dk

Ja, det er det. Jeg fornemmer fra flere sider, at freelance-profiler ikke ville være nogen dum idé, så det er igangsat.

 

Mvh, Marc Falk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)