Kunne godt tænke mig at hører hvad det koster at lave en webshop altså hvad er prisen på alt andet en programmøren? Og hvad koster det er få en programmør til at lave en færdig pakke? |
Jeg kan godt lave det for 3000 kr.
Kunne godt tænke mig at hører hvad det koster at lave en webshop altså hvad er prisen på alt andet en programmøren? Og hvad koster det er få en programmør til at lave en færdig pakke? |
Prisen er gratis for webshoppen hvis du vælger en opensource løsning som Joomla+Virtuemart eller Magento fx. Oveni kommer så prisen for webhotel, PBS og betalingsgateway, vel omkrin 300 kroner pr måned + oprettelse (omkring 1500 i alt) |
Det svarer jo til at spørge, hvad en bil koster. Svaret er: det kommer an på. For 3.000 får du nok næppe en webshop, som du bliver tilfreds med i længden, regn med 15-20.000 for et OK setup. |
Hahahaahaha.... Alt for godt! :) |
Min shop er lavet på OsCommerce som er gratis, jeg har så "købt" et design som vel ca kostede 700kr.. Derudover giver jeg 3200kr om året for webhotellet, og 1000kr om året for pbs.. Så er det kun returlager, kontor m.m. som kan være virkeligt dyrt :-( Alt efter shop og hvis du kan lave det hele selv koster det vel ca. 4-5000kr om året.. |
Det vil sige 1000kr om året for pbs? er der noget start gebyr? er der nogen start gebyr? Samme spørgsmål ang. webhotellet? Og en standard programmør tager 350-700? Hvor mange timer tager det en programmør at lave en webshop? Jeg ved godt det er svært at sige men cirka? |
Er det nogen som kører med md service som hjælpe med opdateringer? |
Hvis jeg var dig ville jeg gå ind og tjekke Dandomain ud. Det koster dig en smule mere end mange af de andre online shops men er også et par klasser bedre efter min mening. Det hjælper dig helt vildt meget med design og tilmelding af pbs mm. Hvis du mangler hjælp med designet kan du bare skrive. |