Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.trygtliv.dk - feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har nu arbejdet rigtig længe på min webside, det har dog ikke det store med iværksætteri at gøre, da siden er helt gratis for alle at benytte, men skriver nu her inde på amino alligevel. Jeg startede ud med ingen erfaring at ha' med css C# og asp.net overhovedet. Men har nu alligevel fået lavet en del :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i syntes om siden. Designet er en free template så kan desværre ikke tage credit for det. Men det var dog en .html template som kun lige havde designet jeg skulle bruge, så har ændret det hele til .aspx. Ændrer nok også designet lidt hen af vejen.

På forhånd tak for kiritkken.

www.trygtliv.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 15:28

Slet ingen? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:27

Det er fint ud. :-) Dog så ser jeg ingen grund til at du har menuen "indstillinger"?

Du er vist ikke helt færdige med alle siderne, men det er du jo nok klar over. :-) Syntes det er godt klaret når man tænker på at du er startet helt fra bunden. Keep up the good work.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:49

Hej Johnny

Rigtig godt initiativ.

Blot et par småting:

På forsiden skriver du: "Siden her helt gratis at benytte. Du kan feks. skrive dagbog og møde nye venner."

Her skulle nok have været er.

Under "om Trygtliv.dk" har du skrevet: "Så i 2008 fik jeg ideen at lave en side hvor alle unge sindslidende kan komme af med sine tanker og følelser uden grund til endvidere bekymring. Derved blev Trygtliv.dk skabt."

Jeg vil foreslå at sine bliver rettet til deres, og endvidere bliver rettet til videre, eller måske helt udgår. Samt at der indsættets et komma i linien.

Et forslag til din flotte hjemmeside er at få et par gode venner til at læse teksterne igennem, da man ofte bliver blind overfor småfejl, når man selv har skrevet teksten, og ved hvad der skal stå.

Når du skriver: "Vi er her for dig", kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad du vil gøre om der er et barn / ung der i alvorligste krise skriver til dig. Har du beredskab til det?

Keep on.

Med de bedste hilsner fra

Mai

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 21:53

Ja der er rigtig mange stave fejl rundt omkring :) godt du lige nævnte dem der, vil straks få det rettet.

Siden er bygget sådan at folk med psykiske lidelser kan støtte hinanden og folk udefra som har forstand på psykiatri må meget gerne tilmelde sig. Håber virkelig på at der er nogen der vil bruge lidt af deres tid nogen gange og hjælpe de unge :) der kommer special rang til "hjælpere" nemlig.

Jeg har meget viden inden for psykiatri selv, men som skrevet oppe over, håber jeg virkelig på at der er andre der også vil hjælpe til.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 21:54

Menuen "indstillinger" er til hvis man har lavet en bruger, så man nemt kan rette sine oplysninger :) Du er velkommen til at prøve hvis du har lyst.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)