Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til uheldig oplevelse med Internet Danmark

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft en meget uheldig oplevelse med firmaet INTERNET DANMARK og vil meget gerne høre fra andre hvis de har haft lignende oplevelser eller har gode råd til hvad jeg skal gøre !!

Efter at blive tilbudt en gratis test af vores SEO - giver jeg ok på mail og derefter går det helt galt. Jeg er interreseret i deres gartis test og ikke opmærksom på at jeg på denne måde godkender en aftale med firmaet og modtager faktura nogle dage senere. Da jeg kontakteter firmaet for at rette misforståelse - er det helt tydeligt at det er firmaets måde at få kunder på - at " bondefange " dem.

Jeg har via www.hajnettet.dk haft kontakt til håndværksrådet som ser på sagen, men er meget interreseret i at høre fra andre med samme oplevelser. Jeg har også forsøgt, at betale x-beløb for at slippe ud af kontrakten, men det vil de ikke og ved skriftlig kommunikation foregår alt fra deres serviceafdeling uden personnavn ! Det hele er meget mystisk, men det værste er, at jeg har hørt at de bruger ufine metoder til optimering og går imod Googles regler og at firmaer på denne måde kan blive udvist fra Goolge.

Mvh. S.A

Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:54

Hej S.A

Desværre er du ikke den eneste der er havnet i en ”situation” med Internet Danmark. Jeg kæmper også med dem i øjeblikket og de er alt end seriøse og kan kun anbefale at alle holder sig langt væk fra dem.

Jeg har selv opsagt min aftale med Internet Danmark via rekommanderet  brev som det anbefales fra advokat, men har intet hørt og de undlader nu at regere på mine henvendelser og jeg vil nu benytte de muligheder der er ved advokat.

Skriv eventuelt en bedømmelse via www.omdoemme.dk så andre kan se hvilken virksomhed de i virkeligheden er.

Hilsen

Stone.dk

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:58

Du skal ikke betale dem så meget som en krone. Ignorer alle deres rykkere og trussler. De er sikkert selv 100% klar over at deres sag ike holder i retten, og vil derfor aldrig stævne dig. Skulle de hive dig i retten. Så glæd dig over, at det kommer til at koster dem (og ikke dig) en masse penge.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:14

Runge:

Skulle de hive dig i retten. Så glæd dig over, at det kommer til at koster dem (og ikke dig) en masse penge.

Det er nu ikke helt korrekt, advokater skal også have penge for deres arbejde selvom de arbejder for en der blevet sagsøgt og ikke kun fra den der sagsøger.

En sådan sag kan nemt koste 10.000-25.000 at forsvare..

Og selvom man skulle blive frifundet i sagen, så skal advokaten altså stadigvæk have sin betaling, og det beløb man eventuelt tildeles til dækning af sagens omkostninger står normalt langtfra mål med udgifterne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:03

hej

start en sag på viermange.dk. der er mange, der er blevet snydt.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:07

Anders Christensen:

Runge:

Skulle de hive dig i retten. Så glæd dig over, at det kommer til at koster dem (og ikke dig) en masse penge.

Det er nu ikke helt korrekt, advokater skal også have penge for deres arbejde selvom de arbejder for en der blevet sagsøgt og ikke kun fra den der sagsøger.

En sådan sag kan nemt koste 10.000-25.000 at forsvare..

Og selvom man skulle blive frifundet i sagen, så skal advokaten altså stadigvæk have sin betaling, og det beløb man eventuelt tildeles til dækning af sagens omkostninger står normalt langtfra mål med udgifterne.

Man behøves skam ikke en advokat til sådan en sag. Det er meget nemt selv at håndtere.

xxx

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:21

Jeg har desværre også dårlige erfaringer med firmaet Internet Danmark, hele forløbet har været problemfyldt. Jeg lavede en aftale med Internet Danmark i juni 2010 efter et 2 timers møde i deres firma. Det lød meget godt det hele med lovprisning af stærke søgeord på side 1 inden for 3 mdr., så vi indgik en aftale på 100 ord. Først skete der flere fejl i uploading af deres filer, derefter så vi i ca. 3 uger en stigning i besøgende idet flere af de 100 søgeord begyndte at figurere på side 1 og 2, hvorefter alle placeringerne blot raslede ned til stort set ingenting. Vi har løbende selv lavet ranking-check siden - i gennemsnit ligger blot 4 'nemme' søgeord på side 1 og nogle stykker på side 2 ----> De resterede søgeord findes ikke engang på side 3. Internet Danmark lovede at sende en rapport hver måned, vi ville blive ringet op hver måned ang. forbedringer, de skulle komme med forslag til at skifte søgeord mm. Ikke én eneste gang har vi modtaget noget materiale fra dem som aftalt, så det hele virker nærmest latterligt. Vi fik trods alt delt regningen op i 2 halvårlige betalinger, så vi har 'kun' mistet ca. 23.000 DKK... Den næste regning, der netop er landet her i december 2010, bliver arkiveret lodret - enten i markulatoren eller klistret til en nytårsraket! Hold jer langt væk fra Internet Danmark, det er mit nytårsråd.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas på Internet Danmark!

Jeg har netop vundet en sag over Internet Danmark i Københavns Byret omkring opsigelse af et abonnement fra 2006/2007. Heldigvis havde jeg længe haft en dårlig fornemmelse af, at der var noget galt og gemte derfor alt mail-korrespondance helt tilbage fra for 5 år siden. Det er jeg glad for nu!

Det endte desværre med at være en dyr omgang i advokatomkostninger, men sådan må det bare være, når man føler sig snydt og bedraget. Det var et stort plus for mig mentalt, at jeg blev frifundet for den uberettigede og ubehagelige anklage.

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:20

Hej Thomas

Jeg tror desværre Internet  Danmark  kommer igen med deres inkasso og københavns byret hvor de har mange sager kørende hele tiden.

Hvis du hører mere fra dem så skriv til mig på mariebibi@hotmail.dk vi er 3 firmaer sagsøgt af Internet danmark der sidder i en sag, hvor de har sagsøgt os for manglende betaling for abonnement .

God Påske

Hilsen marie

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:30

Hej Marie

Det er godt at høre I er 3, der står sammen om sagen. Tak for tilbudet, jeg vil helt sikkert kontakte dig, hvis vi hører yderligere fra Internet Danmark.

Go´påske - Thomas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)