Alsidig mødebooker / sælger søger nye opgaver. (Hovedstaden)
Fra københavn
Tilmeldt 24. Feb 09
christian willesen
Skrevet
24-02-2009 kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej
Jeg hedder Christian Willesen. 42 år med bopæl i København.
Står du /I og mangler en kvalificeret mødebooker /sælger til varetagelse af opgaver inden for div brancher hører jeg gerne nærmere.
Har mange årlig erfaring.
Kontakt mig gerne for yderligere info.
Svar
Tilmeldt 12. Dec 05
LAiKA iT
Skrevet
24-02-2009 kl. 11:32
Svar
Hej Christian Er du interesseret i IT branchen (udvikling, konsulenter og server systemer) kan vi godt bruge en dygtig mand. Du er velkommen til at kontakte mig på jrc@laika-it.dk for mere information. Med venlig hilsen, Johnny
Svar
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Morten Hundahl
Skrevet
24-02-2009 kl. 11:43
Svar
Hej Christian Hvis du kunne være interesseret i at sælge design af hjemmesider , annoncer, plakater, flyers, flash bannere osv. Må du meget gerne smide mig en mail på hundahl@hundogco.dk, med lidt mere info om dig selv, evt. hvad du forestiller dig rent økonomisk. Så vil jeg lige tage et kig på det, og vende tilbage
Svar
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
Fra københavn
Tilmeldt 24. Feb 09
christian willesen
Skrevet
24-02-2009 kl. 23:52
Svar
Hej Morten
Tak for din hurtige respons.
Hvis du har lyst til at høre lidt mere om hvem jeg er er du meget velkommen til at kontakte mig på +45 2683 8495.
:-)
Christian
Svar
Fra københavn
Tilmeldt 24. Feb 09
christian willesen
Skrevet
24-02-2009 kl. 23:58
Svar
Hej Johnny
Tak for din hurtige respons på mit indlæg .
Jeg er at træffe på +45 2683 8495 i fald du har lyst til lidt uddybende information om hvem jeg er, og hvad jeg har beskæftiget mig med indtil nu.
med venlig hilsen
Christian
Svar
Tilmeldt 12. Dec 05
LAiKA iT
Skrevet
25-02-2009 kl. 10:05
Svar
Hej Christian Jeg prøver at få ringet til dig i løbet af dagen imorgen, hvis det passer dig?
Ellers er du som sagt velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk så kan jeg kort præsentere firmaet og hvad vi har i tankerne. med venlig hilsen, Johnny
Svar
Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Bo Brinkmann
Skrevet
25-02-2009 kl. 11:25
Svar
Hej Christian
Jeg kunne godt bruge en sælger inden for IT (ERP c5/xal, håndterminaler / scannere og servere) er det noget?
Envidere er der en løsning på vej med ERP + webshop og butiksløsning fuldt integreret på vej....
/Bo
Svar
Fra københavn
Tilmeldt 24. Feb 09
Hej Bo
Tak for henvendelsen.
Er ikke klar over hvorvidt jeg er kvalificeret til at sælge de produkter du beskriver, men du er velkommen til at kontakte mig på +45 2683 8495 for en nærmere snak.
Mvh
Christian Willesen
Svar