Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave min DanDomain webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg lavede igår et indlæg omkring en hjemmeside, og nu ved jeg det skal være DanDomain af flere forskellige årsager. Vil derfor kun høre om Dandomain tilbud.

Jeg søger en, som kan lave en flot shop i Dandomain.

Den skal bygges op omkring en skabelon, men den skal alligevel have etn form for unikt design.

Mit budget til design og opsætning er 3.000 kr. Nogle vil sikkert mene, at det er al for lidt, men så lad mig høre fra dem, som syntes prisen er god.

Her i opstarten har vi ikke flere midler til hjemmesiden, men senere skal jeg bruge flere ting, og vil fx. gerne have tilpasning af knapperne, så ham der laver det her, vil jeg gerne have tilknyttet hvis jeg skal have lavet ændringer.

Send jeres tilbud til min mail: Casperblom@live.dk, eller skriv herinde.

Mvh.

Casper.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:28

Casper Blom:

Mit budget til design og opsætning er 3.000 kr. Nogle vil sikkert mene, at det er al for lidt, men så lad mig høre fra dem, som syntes prisen er god.

Først bruger folk tid på, at vejlede dig det ene sted, så starter du sørme forfra det næste sted, fordi du forinden ikke har gennemtænkt det du skal bruge.

Derudover er du sørme efter folk, fordi de fortæller dig at det ikke er realistisk at få lavet en webshop for de penge.

Tak for kaffe.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:37

Hej :-)

Ved du, altid 100 % hvad du vil have?

Jeg havde overvejet det, nøje endda, men Mikkel i min foregående tråd sagde noget som gjorde jeg lige kom til at tænke lidt ekstra over det..

Jeg er ikke efter nogle - men jeg har set her på Amino, at nogle vil sætte webshops op fra 500,- så det er bare for at sige, at alt er muligt.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:17

Hej Casper

Har smidt dig en mail... Ser frem til at høre fra dig Wink

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:59