Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til scannets webpublisher

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg nævne at jeg i lang tid har forsøgt at få lavet et design til min scannet webpublisher. Jeg ved derfor at der skal en erfaren virksomhed til at lave et design til netop dette CMS system. Ja du skal kende systemet og have prøvet det før.

For faktum er desværre sådan, at det mere eller mindre er gjort MEGET svært at integrere et forum og indtil i dag har jeg spildt en masse menneskers tid på at forsøge. Det har jeg ikke samvittighed til mere.

Jeg vil bare gerne have et design til siden, der fremstiller mine artikler på en pæn måde.

Scannet kan godt lave design....jeg bedte om at få det til at ligne min shop på www.sikkerhedseksperten.dk pris = 18000 kr. + moms.

Jeg har overvejet at skifte CMS system, men er rigtig glad for systemet ellers, og ranker også udemærket på artiklerne. Derfor vil jeg gøre dette sidste forsøg på at trænge igennem til de rigtige og bestille et design.

Håber der er nogen derude der har prøvet før.....så vil jeg blive glad for at modtage et tilbud!

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:58

Hej Kenneth

Smid mig en mail på opgaven, på hundahl@hundogco.dk, og skriver gerne med hvad du forestiller dig økonomisk... Så tjekker jeg om der er en af mine gutter der kan løse opgaven.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:20

Skrive fejl, det er design og ikke forum jeg skal have integreret :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)