Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbelbasen/livsstilbasen igen, igen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Egens Havhuse
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skrev under på en kontrakt med møbelbasen/livsstilbasen  sidst i november, der hed det:

100 shops i 20 kategorier og jeg aftalte et beløb der hed 2000 kr. pr. mdr, til Goggle add-words, opstart 1. marts (måske senere fik jeg dog at vide). SamarbejdsAftalen var gældende i 1 år, hvorefter den blev fornyet for endnu et år. Hvis man ønskede at opsige kontrakten skulle det gøres inden udgangen af 11. mdr.

Idag blev jeg så ringet op, der skulle laves en ny kontrakt, nu skulle alle betale 5000 kr.mdr. for google add-words og livsstilbasen har lov til at opsige kontrakten med en måneds varsel, hvorimod jeg stadig har et år. De har dog tilføjet at hvis man ikke sælger for nærmere definerede beløbsgrænser tilbagebetales googlepengene alt efter hvor meget eller lidt der er solgt.

Er der andre, der er blevet ringet op??

Med Venlig Hilsen

og ha´en god aften !!

Jannie

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 14:00

Hej

Jeg er lige blevet ringet op ang. et møde med dem. Men hvordan ser jeres erfaringer ud med dem nu?

Syntes jeg har prøvet en del forskelligt af sådan noget uden at det er blevet en succes!

Fra Egens Havhuse
Tilmeldt 20. Oct 08
Skrevet kl. 16:02

Hej Kalle

Svaret på dit spørgsmål er fra min side Tjaahhh.

Den oficielle opstart var den 1. maj,  jeg kan fortælle at gogglereklamerne ikke kører endnu.

Der har været flere overraskelser i dette forløb, men da jeg er i et samarbejde med dem nu, mener jeg ikke, at det er fornuftigt at offentliggøre det hele her. 

Der er den fordel, at de har en såkaldt sikkerhedsstillelse med i kontrakten, så de penge jeg har investeret i google får jeg retur, hvis jeg ikke sælger for et nærmere fastsat beløb.

Hvis du gerne vil vide mere, så send mig en mail på jhn@mols-naturprodukter.dk

Så skal jeg nok uddybe mit Tjaahhh.

Ha´en god dag !!

mvh. Jannie

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:08

Hej Jannie

Jeg havde møde med dem i sidste uge. Jeg har takket nej til tilbuddet. Prisen var 5000 kr. pr. måned - og deres garanti var et minimumssalg på 10.000 kr. pr. måned. Derudover 5% til dem og 5% på en brugerkonto..... hvilket gør at salget skal være temmelig højt for at der ikke kommer et ganske dårligt regnskab ud af det i sidste ende.

Jeg synes dog konceptet er spændende - men så længe jeg ikke kan se statistikker for hvordan det er gået andre virksomheder - så ønsker jeg ikke at være med. Måske senere hen - hvis de kan vise nogle tal som rykker. Synes i øvrigt det er ganske frækt at starte med 2 og ændre til 5 efter man er i gang. Så vil vi jo aldrig vide hvornår de ændrede til 10, 20 etc....

Mange hilsener Helle

Fra Egens Havhuse
Tilmeldt 20. Oct 08
Skrevet kl. 16:39

Hej Helle

Ja, det er rigtigt at omsætningen skal være ret høj, før der kommer et positivt resultat.

At de ændrede den månedlige "investering" fra 2 til 5, det er ikke særligt proffessionelt, og jeg var ved at bakke ud,  jeg kunne have valgt, ikke at skrive under på en ny kontrakt. Jeg er bare nået til et punkt, hvor jeg vil have en større omsætning i min netshop nu, så et eller andet skulle jeg finde på, og da jeg egentligt også syntes, at det er et spændende koncept, så blev jeg enig med mig selv om at prøve. Nu må jeg så håbe, at det kommer til at gå godt. Hvis det kommer til at gå bare halvt så godt som de selv mener, så er jeg egentligt tilfreds.

Ha´en god dag!!

MVH.

Jannie Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)