Hej kan I ikke give jeres mening omkring min webshop www.hottehvidevarer.dk og konceptet www.hottepriser.dk takker. |
Hej!
Dine priser er lidt billigere end f.eks. Wupti.com, men synes det er noget rod at jeg ikke kan få oplyst leveringsomkostningerne før jeg registreret osv (se evt. Wupti.com's eller Pixmania's opsætning).
Samtidig bryder jeg mig ikke om dine leveringsbetingelser, de fremstår altså uigennemskuelige og sproget er ikke nemt forståeligt.
--QUOTE--
Forsendelse arrangeres af kunden selv, dog via vores funktionalitet på vores webshop, hvor vi udlægger fragten til vognmændene for at spare kunderne for ekstra bølv med hensyn til fragt. Men der lægges vægt på at det er kunden selv som skal arrangere transporten. Ved bestilling via web-shoppen på www.hottepriser.dk og tilhørende undershops beregnes de totale omkostninger til fragt inkl. gebyrer af web-shoppen og oplyses inden køb. Hvis der bestilles via telefon eller på anden vis, beregnes fragten anderledes. Forsendelse foretages af Pan Nordic Logistic eller Danske Fragtmænd eller iflg. aftale og er for kundens regning, som dog bliver beregnet via web-shoppen. Kunderne har også mulighed for at hente varer på firmaets hjemadresse efter aftale.
Hvis varen ved modtagelse viser tegn på transportskade skal køber selv rette henvendelse til transportøren, Scandi-Euro GmbH er ikke ansvarlig for dækning af transportskader, men rådgiver gerne ved at kunden retter henvendelse via E-mail til info@scandi-euro.com.
--UNQOUTE--
Hvis du bestemmer transportør for kunden, synes jeg ikke bare du kan tørre en evt. skade af på kunden.
Samtidig blander du mange firmanavne sammen, hvilket gør ovenstående endnu mere forvirrende.
Vh. Jan