Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.hottehvidevarer.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kan I ikke give jeres mening omkring min webshop www.hottehvidevarer.dk og konceptet www.hottepriser.dk

takker.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:10

Hej!

Dine priser er lidt billigere end f.eks. Wupti.com, men synes det er noget rod at jeg ikke kan få oplyst leveringsomkostningerne før jeg registreret osv (se evt. Wupti.com's eller Pixmania's opsætning).

Samtidig bryder jeg mig ikke om dine leveringsbetingelser, de fremstår altså uigennemskuelige og sproget er ikke nemt forståeligt.

--QUOTE--
Forsendelse arrangeres af kunden selv, dog via vores funktionalitet på vores webshop, hvor vi udlægger fragten til vognmændene for at spare kunderne for ekstra bølv med hensyn til fragt. Men der lægges vægt på at det er kunden selv som skal arrangere transporten. Ved bestilling via web-shoppen på www.hottepriser.dk og tilhørende undershops beregnes de totale omkostninger til fragt inkl. gebyrer af web-shoppen og oplyses inden køb. Hvis der bestilles via telefon eller på anden vis, beregnes fragten anderledes. Forsendelse foretages af Pan Nordic Logistic eller Danske Fragtmænd eller iflg. aftale og er for kundens regning, som dog bliver beregnet via web-shoppen. Kunderne har også mulighed for at hente varer på firmaets hjemadresse efter aftale.

Hvis varen ved modtagelse viser tegn på transportskade skal køber selv rette henvendelse til transportøren, Scandi-Euro GmbH er ikke ansvarlig for dækning af transportskader, men rådgiver gerne ved at kunden retter henvendelse via E-mail til info@scandi-euro.com.
--UNQOUTE--

Hvis du bestemmer transportør for kunden, synes jeg ikke bare du kan tørre en evt. skade af på kunden.
Samtidig blander du mange firmanavne sammen, hvilket gør ovenstående endnu mere forvirrende.

Vh. Jan

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 22:17

Hej Jan, tak for kommentaren,,, du kan have ret i at det ikke er godt nok.. - det må jeg have kigget på, men det er lidt svært at skrive når nu jeg skal signalere at kunden selv skal afhente varen af hensyns til reglerne om at kunne sælge til den tyske momssats, for så skal kunden i teorien selv stå for afhentningen... så det er lidt svært at skrive !!!

Men det er noget som jeg skal have korrigeret - så mange tak....

Scandi-Euro GmbH

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 22:24

Hej!

Så skulle du måske gøre som Fleggaard (http://www.fleggaard.dk/default.aspx?CMSID=60), her opgiver de en pris ved afhentning og en ved levering/forsendelse. Dette ville også gøre din shop (priser) nemmere at sammenligne.

Vh. Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hejsa,

Jeg ved ikke helt, men dit domæne hottehvidevare.dk forbinder jeg automatisk med "varme" varer, og det finder jeg en smule uheldigt, men det kan godt være jeg er alene om det synspunkt =)

Dbh

Rasmus

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 22:33

Ja men leveringsprisen er med 25 % og ikke 19 % - og med mit koncept, kan jeg sælge og levere med 19 % moms, hvis kunden benytter sig af den fragtløsning jeg har indbygget i shoppen... men du har måske ret, det kan være jeg sælger for lidt, ved at gøre det besværligt på den måde.. så det kan være jeg bare skal sælge med 25 % moms til alle...

Men det Fleggaard er jo at de sælger en ting til 1250 + fragt og til 1190 hvis man afhenter selv,,, men ser man på tallene så er det faktisk kun en besparelse på 60 i forhold til 1000 - altså 300 kr i forhold til 5000 - så det kan være det kan være det samme....

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 22:36

Altså hotte skulle gerne bruges som synonym på moderne eller billige varer... håber jeg da... det er i hvert fald ikke varme varer,  men mærkevarer..

Russell HObbs, Gastroback, Tefal, SIemens, Bosch, SMeg/ Liebherr ( her kan jeg være landet billigste sammen med Fleggaard)

Så jeg håber da ikke det navn sender et forkert signal...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48

Hejsa,

Jeg er heller ikke i tvivl om hensigten med navnet, og det er skam heller ikke fordi jeg betvivler dine varer =) Men det var blot hvad navnet associserede for mig ved førstehånds indtryk.

Og det skal slet ikke betragtes som værende nedladende fra mig side, men tænkte at det ville være rart at vide, det ville jeg ihvertfald sætte pris på, hvis nogle fik sådanne indtryk af mine domæner.

Dbh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 12:53

Synes de er rodet og uoverskuelige...

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 13:05

Hej Morten, det var ikke lige det svar jeg havde forventet, men vil du give mig nogle tip til hvordan jeg skal gøre det bedre...

Takker.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)