Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra features

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Udover blot at have en webshop, ville jeg også gerne tilbyde noget mere/ekstra til mine kunder og jeg brainstormer lidt med mig selv om hvad det skal være for noget.. Jeg er sikker på at jeg læste noget om nogle små spil her i Amino, men kan simpelthen ikke finde den tråd?!? Nå, men det var nogle små gratis spil, som kunne holde kunderne lidt på siden og som man havde fået rigtig god respons på...

 

Jeg ved endnu ikke om jeg vil benytte mig af sådanne små gemiks (hmmm. staves det sådan? - nå I ved hvad jeg mener,ikk), så jeg vil gerne spørge jer om 2 ting:

Hvad syntes I om sådanne små ekstra features ? Hører de til på en webshop ?

Hvis sådan nogle spil er en god ide, hvor får man dem så lavet til en god "Jysk" pris ?  

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Umiddelbart ville jeg ikke tage det så seriøst med små spil i en webshop...

De ekstra ting ud over basic shoppen skal støtte op omkring denne - det kun for eksempel være et lille forum hvor folk kan diskutere børn, kommentar felter til de forskellige produkter så kunder kan anbefale ting til hinanden... Men jeg mener det er vigtigt at fokusere omkring kerne forretningen også kan man evt bygge understøttende ting til dette område...

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med Hekier

 

Gimmicks på et website kan være godt, men det skal overvejes grundigt, og passe ind i det pågældende websites image og stil.

Jeg tror at små spil og lignende vil virke alt for plat, og din målgruppe taget i betragtning, så tror jeg ikke det er dem der spiller på nettet.

 

Som Hekier siger så vil et forum a la Amino være en bedre ide, hvor du laver nogle kategorier der passer til dine varegrupper, således at dine kunder, eskisterende såvel som nye kan diskutere/debattere dine varer, og komme med ris og ros (forslag til vaskeanvisninger eller ligenden.), og dermed skabe et community baseret på dine varer.

Hvis du f.eks. lavede et link i din varebeskrivelse direkte til forummet.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres input og jeg vil da overveje muligheden for et forum, da det lyder som en umiddelbart god ide. Findes der nogle "færdige" systemer, som man kan implementere uden de store armbevægelser (læs : kodning) ?

 

De spil, som jeg tænkte på (men som jeg jo ikke skrev noget om) var nogle små spil til børn. Som vendespil/huskespil/puslespil og lign. Og ikke noget til decideret til voksne, men da de jo ofte skal hjælpe og finde spillene, tænkte jeg at det kunne være en oplagt måde at få forældre til at blive lidt længere og få nogle gode tilbud samtidig..

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/29/2006 7:34:31 PM Forfatter: Christobel
Findes der nogle ''færdige'' systemer, som man kan implementere uden de store armbevægelser (læs : kodning) ?


 

http://www.webwizguide.info/web_wiz_forums/default.asp . Et forum der ligesom din shop er kodet i asp. Jeg synes det er et rigtig godt forum, nem at tilpasse og til en meget rimelig pris.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)