Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forretningsplan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Casestory : Finansering og køb af virksomhed – Til dem der evt kunne bruge en form for "spiseseddel" til, hvad der er godt at have med i sin dynamiske forretningsplan. - Uddrag af min egen forretningsplan

INDHOLDSFORTEGNELSE

Introduktion

Indledning.................................................................................................................. 4

Generel information om xxxxxxx xxxxx xxxx A/S........................................................ 4

Idégrundlag for xxxxxxx xxxxx xxxx A/S.................................................................... 5

Nøgletal – realiserede,budgetterede............................................................................ 5

Vision for xxxxxxx xxxxx xxxx A/S............................................................................. 5

Kernekompetencer.................................................................................................... 5

Min baggrund............................................................................................................ 6

Min forretningside...................................................................................................... 7

Organisation

Ejerstruktur ............................................................................................................... 8

Generel ledelse.......................................................................................................... 8

Organisationsplan....................................................................................................... 9

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)