Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne? Pris? Hurtig hjælp...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer at købe domænet istudy.dk af en privatperson, der har domænet på nuværende tidspunkt?

Han er villig til at betale, men hvor meget kan jeg tilbyde ham?

Det er en nystartet og lille virksomhed som vi kalder iStudy og derfor er domænenavnet relevant for os.

Håber på et hurtigt svar.

Mathias

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:53

Hvor mange penge har du? hvor meget er domænet værd for dig? det kan du vist kun svare på selv Wink

Men du kan jo spørge ejeren hvor lidt han vil sælge det for, det er nok den nemmeste måde at starte på.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:57

Så vidt jeg kan se bliver istudy.dk ikke brugt til noget som helst af indehaveren? Dermed må domænets værdi også være forsvindende lille. Lad VÆRE at betale en formue for det. Find hellere på et andet navn, hvis han kræver for mange penge. I-study.dk eller lignende. Vær lidt kreativ.

Der er i mine øjne intet der retfærdiggør en pris på flere tusinde for det domæne!

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 13:18

Jamen domænet har naturligvis en større værdi for os end for ham idet han ikke bruger det.

Han har ejet det i 2 år så hans udgifter ligger på knap 200 kr.

Vil en pris på 400 kr så ikke være meget passende?

Dbh. Mathias Fisker

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:25

Hej Mathias

Jo 400 kr vil virke rimeligt. Vær obs på at der vil være noget forhandlingsteknik i det. Han vil nok komme tilbage med et modtilbud som vil være højere og så skulle i jo nok gerne ende midt i mellem. Umiddelbart vil jeg synes at du god kunne ramme 1000 hvis du virkelig føler domænet er noget værd for dit firma. Men start med 400 og se hvad der sker. 

Må man spørge hvad din side vil skulle omhandle?

NIL

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 13:32

Tak for de gode svar.

Jamen så vil jeg prøve at give 400 kr. som bud.

Ja selvfølgelig må du det. Vi er tre, der har afsluttet gymnasiet for et år siden, og som vil bygge forskellige netportaler op til studerende, deraf navnet iStudy. På nuværende tidspunkt arbejder vi på en studiekalender, og artikler, der beskriver gode studievaner og teknikker: studie-teknik.dk.

Lige nu arbejder vi også på, at få en partner med, som har forstand på programmering, og som vil kunne give virksomheden nu energi, og nye ideer. Men det er svært at finde den rette partner, da vi efter Thorborgs råd ikke vælger en vi kender på forhånd.

Dbh. Mathias Fisker

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 13:48

Jeg ved sku ikke rigtigt --- hvis i kun vil give 400 kroner for det, hvorfor finder du ikke bare et andet domæne i stedet?

Alene det bøvl indehaveren har med at overføre domænet til jer bør vel koste mere end 400 kroner?

Ja det er selvfølgelig bare min mening.

Værdien af domænet som sådan er NUL KRONER er jeg ret sikker på  - men i vil jo gerne have det.

Så hvorfor ikke byde 1500,- eller sådan noget i den dur ..... jeg synes 400 er for lidt alene pga den tid indehaveren skal bruge på at overføre det.

studieportalen.dk studienet.dk students.dk - study.dk - school.dk - studentertips - studenter.dk ...... mystudy - westudy.dk - studenterforum.dk - studyweb.dk - students.dk - career.dk - SUsuckers.dk , SUslaves.dk, kandidat.dk , SUpeople,   ---- der er da et utal af muligheder for noget andet. og tilsvarende "godt"

Hvis jeg skulle betale - så ville jeg købe student.dk - studerende.dk - eller sådan noget i den dur

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:53

Kan godt lide jeres ide selvom det er på et marked med mange lignende sider.

Men start med 400 kr da det vil være et bedre udgangspunkt da i viser at i har flere penge at gøre med hvis i starter på 1500.

Let me know hvordan det går.

NIL

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:35

Peter Holmstrand:

Så vidt jeg kan se bliver istudy.dk ikke brugt til noget som helst af indehaveren? Dermed må domænets værdi også være forsvindende lille. Lad VÆRE at betale en formue for det. Find hellere på et andet navn, hvis han kræver for mange penge. I-study.dk eller lignende. Vær lidt kreativ.

Der er i mine øjne intet der retfærdiggør en pris på flere tusinde for det domæne!

Mvh
Peter

Jeg ville ikke anbefale i-study.dk, hvis ikke også du kan få istudy.dk.

De mest populære internationale domæner med hensyn til 'istudy' og 'i-study' er registreret... Hvis I vil ud over de danske grænser (på et tidspunkt), skal I måske finde på et mere unikt navn, hvor også .com, .eu, .net og .org er ledigt.

Jeg vil ikke mene domænet (istudy.dk) er mere end kr. 1500,- værd.

/Caspar

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:45

Det var nu mest for at illustere muligheden i at hedde noget andet på nettet, hvis prisen på det ønskede domæne skulle blive for hamper ;-)

Vær i øvrigt opmærksom på at sælger nu kan finde denne trådGoogle ved en simpel søgning på hans eget domænenavn... Tongue Tied

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)