Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man butikker til sin vare?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ved at starte et brand op og skal sælge kabler og andet high-end udstyr indenfor HIFI. Jeg vill derfor gerne vide hvis I har nogle erfaringer eller tips på hvordan man finder butikker til at sælge varen. Jeg tænkte selv stå for distribution nemlig.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Du kan bruge Krak.dk til at finde potentielle kunder. Gå ind under "flere søgemuligheder" til højre for søgefelterne, så har du mulighed for at lave diverse søgninger og f.eks afgrænse på geografi mv.. Du kan også bruge cvr.dk - her skal du gå ned i felterne under "Virksomhedssøgning" for at søge på virksomheder. På cvr.dk kan du købe yderligere oplysninger om de virksomheder, som du ønsker at arbejde videre med

Endelig kan du bruge nn-erhverv.dk eller kob.dk. Disse to er begge betalingstjenester, hvor du udover adresser mv. også kan få oplysninger om nøgletal (ved ApS eller A/S), kontaktpersoner, se deres regnskaber mv.

Når du har en liste med virksomheder, som du finder interessante i forhold til dine produkter, kan du gå i gang med at foretage telefonsalg, eller evt. sende salgsbreve til dem og følge op på telefon.

Held og lykke!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)