Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OSCOMMERCE

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg mangler en som kan lave en importfunktion af produkter og integrere den ind på mine sider..

Er der nogen som er billige og har styr på XML / CSV import af produkter til Oscommerce, så prøv at melde jer..

Hej

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:31

Hej

Kontakt mig via min Signatur eller send en mail på mecci@live.dk.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:49

Hej der findes et modul der hedder easypopulate, det importer via cvs.

Hvis du ikke selv kan vi installere det for dig, det koster 200 kr. i timen. Og det vil tage ca. 2,5 time og sætte det op. Har du produkterne i excel filer importer vi dem gratis for dig.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 11:48

CVS filer kan du rigtigt nok importere via Easypopulate modulet.

Hvad angår XML filer, så kommer det helt an på hvad og hvordan du ønsker det?

Vi har tidligere lavet en løsning for en kunde, hvor osCommerce automatisk 2 gange dagligt koblede op til en leverandørs hjemmeside og importerede deres produkt XML fil.
Eksisterende produktet allerede i shoppen, blev lager antallet importeret til produktet - var der nye produkter blev disse automatisk oprettet og prissat ud fra en standard advance defineret i shoppen.
Alle produkt oplysninger fra XML filen blev importeret til produktet (inkl. evt. attributter) samt produkt billede blev importeret til shoppen.

Du er velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk med hvad du præcis har brug for og har i tankerne, så skal jeg gerne se om jeg kan henvise dig til et modul eller give et tilbud på at udvikle den ønskede løsning.

med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)