Jeg søger efter effaringer omkring hvilke webshop løsning som er gode og billige. Det jeg er bange for er at jeg skal bruge rigtig mange penge i customize som der ikke er budget til.
Indtil videre har jeg hørt om Dandomain, wannafind og magento som er med e-conomic.dk? Findes der andre løsninger? Der er bedre, hvis man skulle vælge dem hvilken en er bedst? Især når vi ikke har brug for meget support.
Pris mæssigt hvilken løsning er bedst også i forhold til betalings gateway osv.
Håber i kan give mig noget input som jeg kan bruge.
I øvrigt er der nogen rådgivere inden for området som man evt. kunne tage kontakt til for billige penge til at guide en igennem junglen.
Jeg bruger selv e-conomic som regnskabsprogram og Shopify som webshop løsning. Ikke, at der er integration mellem de to, men jeg kan alligevel anbefale dig at tage et kig på www.shopify.com - hvis du kan bruge et af de indbyggede gratis designs, så er du allerede godt igang. Der er også mulighed for små penge at købe en lidt mere avanceret designtemplate fra www.shopify-themes.net og så selvfølgelig at købe den fulde pakke med et unikt design lavet specielt til dig.
Dankortbetaling mm. sker gennem Quickpay.dk
Men fælles for alle løsninger, er at du altid kan lave om i designet eller skifte det helt ud med et andet efter dine ønsker. Jeg kan hjælpe med design, opsætning af template og søgeoptimering.
Jeg ved at SmartWeb har en god standard integration til E-conomic. Du kan evt. prøve at undersøge om det kan bruges: http://dk.smart-web.dk/e-conomic-integration Jeg tror ikke det er dyrt.
Vi leverer Smart-Web integreret med economic, og betalingsgateway til 995 DKK - inkl alle 3 dele, economic leveres som SMALL med lagerstyring, eventuelle tilvalg til economic afregnes iht economics prisliste.
Hvis du selv får udviklet et design kan det blive implementeret for 4995 DKK, vi kan også tilbyde dig en komplet design pakke til 8995 DKK, vi samarbejder med et mindre webbureau, som gør meget ud af og nå frem til det rigtige design.
Det er også muligt at tilpasse en standard skabelon, gør du selv er det gratis :)
Vil gerne fremsende materiale til dig, og for at høre mere om dig behov - og eventuelt sætte en demo op til dig :)