Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Restsalg.eu ønskes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i dag lagt sidste hånd på min nye net butik Restlager.eu, i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback på den. - Det skal med det samme siges at den pt. kun indholder 5 produkter. - indtil jeg får gang i kameraet :)

Net butikken finder i her: http://www.restsalg.eu

På forhånd tak

Jack Juul

Hvad syntes du generelt om layoutet?

• Pænt (35,3%)
  • Ingen mening (35,3%)
  • Grimt (29,4%)
  • Totalt antal stemmer: 17
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:37

Hej JackJ!

Det første jeg reflekterer over når jeg kommer ind på din side, er at jeg ikke ved hvad du sælger? Det virker lidt rodet med både sængetøj og legetøj. Jeg mangler en kort præsentation om "hvem I er" da det ikke er helt logisk.

Jeg mangler også en funktion hvor man kan søge på varer, ikke kun i forskellige prisklasser. Det kan være du arbejder på det, men som siden er idag, synes jeg det mangler. Ellers synes jeg siden er meget overskuelig.

Held og lykke med det!

Mvh Faynai

www.faynai.dk

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:53

Hej Jack J!

En ting som kunderne sætter pris på, det er ihvertfald min opfattelse, er at de ved hvem der står bag, er det "rigtige" mennesker, så du skal nok tænke på at få noget mere fyld info omkring dig og din side!

En anden ting som jeg bemærkede er lidt info omkring varenes oprindelse, altså, hvor får i restpartier fra, er det noget som i køber på nogle "hemmelige" steder, selvfølgelig er det ikke det, men sørg for at fortæl det!

.......En sidste ting, få den lige tjekket for stavefejl, jeg så et par stykker...

Hilsen

Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 00:02

Jeg havde den samme reaktion som Faynai. Jeg ved ikke rigtigt hvad du sælger... og reelt set går jeg ikke ind på en side for at se hvad jeg kan få for 500 kr. Jeg går ind og leder efter noget specifikt, OG DEREFTER kigger jeg på prisen (og andre ting)

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 00:23

Jeg synes sku det ser godt ud. Synes den ser utrolig profesionel ud. Jeg vil give de andre ret i at du måske skulle skrive noget mere om personerne bag og opdele varene i forskellige kategorier.

Jeg tror ikke at jeg ville bruge din side på samme måde som de andre der har kommenteret på din tråd. Jeg ville ikke gå ind på din side for at søge på et specielt produkt. Jeg ville gå ind på din side for at se om du havde nogle gode tilbud da jeg går ud fra at du hele tiden opkøber forskellige restpartier. Jeg tror jeg ville bruge den lidt på samme måde som jeg ville bruge f.eks. lauritz.com. Jeg ville bare gå ind en gang imellem og se hvad du havde af gode ting og sager.

Jeg synes overordnet at det er en flot hjemmesideSmile

Fra Gilleleje
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:05

Hej med jer

Tusind tak for feedbacken!

I har nogle pointer jeg vil se at få gjort noget ved:

• Forklare kunderne af varene er nye og de kommer fra opkøbte lagere.
  • Kort præsentation på "Om os" siden.
  • Stavefejl rettes :)

Jeg tror ikke det vil være muligt at lave en ordenligt sigende kategorisering, da der vil være mange produkter som ikke passer i sammen kategorier, det vil give kategorier med kun 1-2 produkter i, så kunden bliver træt af at klikke rundt for at få overblikket.
Der for delte jeg det op i pris kasser, som når man går på lagersalg, her har man 25kr. kasser og tøjstativer med faste priser på alt hvad der hænger på dem.

En anden ting, hvad er jeres holdning til præsentation af firmaet på forsiden når kunden kommer ind, læser folk det? - min personlige holdning er at den optager formeget plads, som man istedet skal bruge til at få eksponeret sine produkter.

Endnu engang tak for jeres feedback, i må meget gerne komme med mere!

Med venlig hilsen

Jack Juul

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)