Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostet Wordpressløsning, hvordan?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress-folkene tilbyder en hosted premium-løsning, hvor priserne begynder ved 25$ pr. år for eget domæne og tema-muligheder. Der kan tilkøbes mere plads m.v.

Opdatering af WP er blevet utroligt let fra version 2.7, så den del ville jeg ikke være bekymret for. :)

Når du har besluttet dig for en løsning, og bloggen kører, så giv lyd så vi kan finde den - jeg vil meget gerne læse med. ;)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Wordpress-folkene tilbyder en hosted premium-løsning, hvor priserne begynder ved 25$ pr. år for eget domæne og tema-muligheder. Der kan tilkøbes mere plads m.v.

Opdatering af WP er blevet utroligt let fra version 2.7, så den del ville jeg ikke være bekymret for. :)

Når du har besluttet dig for en løsning, og bloggen kører, så giv lyd så vi kan finde den - jeg vil meget gerne læse med. ;)

Gør de?
Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg ikke fatter en hat af WordPress og bliver så irriteret, når folk siger "uuuh, det er så let", hvortil man kan bruge halvanden time på at Google sig til, hvordan helvede man embedder en simpel SWF i en post, for derefter at downloade 3 forskellige plugins, for så at opdage man skal hoste Wordpressinstallationen selv, for at kunne bruge de plugins, hvilket man så bruger flere timer på at finde ud af, ikke kunne lade sig gøre alligevel.

Mor er træt, der kan nemt falde en flad.

På det link du sender, kan jeg ikke se noget om hosting? Jeg kan se, at jeg kan få et domæne til at pege på min Wordpress-blog og at jeg kan tilkøbe muligheden for at rode med CSS, hvilket som sådan er fint nok - men med den/de løsninger kan jeg bare fortsat ikke smide flash i en post. 

Bloggen linker jeg i øvrigt til i min signatur.. men den er ikke særligt spændende lige pt. :) 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)