Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostet Wordpressløsning, hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyligt startet en Wordpress-blog op, for at se om jeg overhovedet orkede at holde den opdateret. Det er dog en hæmsko for kreativiteten mht, skriveriet, at jeg ikke selv kan få den til at se ud som jeg vil - eller embedde Flash i posts og lignende, så jeg går ud fra løsningen må være, at hoste det selv. 

Jeg kan bare ikke hoste lortet, da vores serverer ikke understøtter PHP'n'shit - så er der nogen der ved, hvor jeg kan købe mig til at få det hostet, eller en lignende løsning? 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:56

Du skal bare købe dig et webhotel der understøtter PHP og installere WordPress på det

http://wordpress.org/download/

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:02

Tak for det hurtige svar - jeg skulle nok have præciseret, hvad jeg søgte :-)
Selvfølgelig kan jeg bare købe mig til et andet /ekstra webhotel, men hvis jeg alligevel skal punge ud for ekstra hosting, havde jeg forestillet mig at der fandtes en service, der også holder installationen opdateret, så jeg helt slipper for at tage mig af det. 

Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg ikke får taget mig sammen til at vedligeholde det.  

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:07

Jeg kender desværre ingen webhoteller som automatisk opdaterer, men der findes plugins til det, som mere eller mindre automatisere det.

Dog ved jeg ikke, hvor vild jeg selv ville være med at skidtet blev automatisk opdateret - uanset af Wordpress er meget simpelt så kan der ske fejl i sådan en opdateringsproces som smadre hele ens blog :-(
Det kræver selvfølgelig bare en god backup, men alligevel... jeg foretrækker at der altid lige er en persons øjne med inde over, når vi opdaterer for kunder.

Men have a look at http://wordpress.org/extend/plugins/wordpress-automatic-upgrade/

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:21

Nu siger du, "Når vi opdaterer for kunder"... (hehe) ;-)
Hvad koster sådan en service, så? 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:26

Hej lone

Kontakt mig på mecci@live.dk

Så kan vi finde en rigtig billig pris til at opdaterer din hjemmeside pr.md. eller hvad vi nu aftaler :-).

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:31

Lone S. Hansen:

Selvfølgelig kan jeg bare købe mig til et andet /ekstra webhotel, men hvis jeg alligevel skal punge ud for ekstra hosting, havde jeg forestillet mig at der fandtes en service, der også holder installationen opdateret, så jeg helt slipper for at tage mig af det. 

Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg ikke får taget mig sammen til at vedligeholde det.  

Hvis du køber et webhotel her, så vil jeg gerne påtage mig at updatere den gratis :-) Det gør vi i forvejen for et par andre kunder, så en fra eller til , gør ikke så meget

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:31

Lone S. Hansen:

Hvis du køber et webhotel her, så vil jeg gerne påtage mig at updatere den gratis :-) Det gør vi i forvejen for et par andre kunder, så en fra eller til , gør ikke så meget

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 12:34

Hejsa,

Selvom det ikke står på vores hjemmeside, tilbyder vi en "opdater service" for 25 kr. ekstra om måneden, hvor vi straks opdaterer din Wordpress blog så snart der bliver frigivet opdateringer.

Hvis du eventuelt har plug-ins som ikke understøtter den nyere version, vil vi meddele dette, og finder vi en løsning sammen.

Mvh,

Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:38

Lone S. Hansen:

Nu siger du, "Når vi opdaterer for kunder"... (hehe) ;-)
Hvad koster sådan en service, så? 

Jeg er vanskelig og siger "det afhænger af flere ting" :-)
Men jeg smider dig lige en mail, som du kan nyde til eftermiddagskaffen...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)